Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-07-24 20h03
Antwoorden: 6 antwoorden
ik zeg via de website mijn boosters op en stuur deze netjes terug.
ik hou het bewijs van de post goed bij. ik krijg constant meldingen via mail en sms dat ik het materiaal moet terug sturen wat reeds gedaan was. dus ik neem contact op via de chat. 3 uur later kog steeds geen respons. dan maar bellen.
meneer aan de telefoon kon niks doen want bewijsje van de post was nog niet binnen.
ik krijg een factuur en wordt 80 euro aangerekend. natuurlijk terug bellen deze keer de nummer van het postbewijs doorgegeven.
het dossier zou naar een andere dienst gezonden worden en het zou in orde komen.
nu krijg ik opeens mail dat ze mijn apparatuur hebben ontvangen maar ik zogezegd mijn diensten niet heb opgezegd en als ik in de toekomst kosten wil vermijden ik moet bellen...
wat steken julllie daar eigenlijk uit? ik wil gewoon die 80 euro die aangerekend werd terug krijgen....
bijlomend probleem, ik kan nooit via itsme inloggen op mijn account. enkel met mijn username wel.
als er niet geantwoord wordt is niet duidelijk of er communicatie mogelijk is. alsook lijkt je opmerking de schuld bij mij te leggen en er vanuit te gaan dat ik orange stalk ofzo.
deze verhaallijn loopt over een periode van 2 maanden. onterechte opmerking dus.
Hallo @waxje ,
Je kan ook contact met ons nemen via instagram of messenger.
Sorry voor het wachten 😞
Rizlaine
Als ze er intern niet uitkomen of je vind het te lang duren kan je altijd onderstaande link gebruiken. Scan je teruggave bewijs van de post in en vul de gegevens verder aan. Dan verzend je dit en dan ben je zeker dat het in orde gaat komen aangezien je het bewijs door stuurt naar Orange.
https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Enige correcte oplossing. Indien er een factuur geweest is NA het terugsturen, moet er altijd een bewijs geupload worden via de website. https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Vermoed dat OP of een miscommunicatie met de klantendienst heeft, of gewoonweg geen heldere uitleg heeft gekregen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |