annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...

Topic gestart op: 29-07-24 20h03

Antwoorden: 7 antwoorden

waxje
Ervaren verkenner

boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...

ik zeg via de website mijn boosters op en stuur deze netjes terug. 

ik hou het bewijs van de post goed bij. ik krijg constant meldingen via mail en sms dat ik het materiaal moet terug sturen wat reeds gedaan was. dus ik neem contact op via de chat. 3 uur later kog steeds geen respons. dan maar bellen.

meneer aan de telefoon kon niks doen want bewijsje van de post was nog niet binnen.

ik krijg een factuur en wordt 80 euro aangerekend. natuurlijk terug bellen deze keer de nummer van het postbewijs doorgegeven.

het dossier zou naar een andere dienst gezonden worden en het zou in orde komen. 

nu krijg ik opeens mail dat ze mijn apparatuur hebben ontvangen maar ik zogezegd mijn diensten niet heb opgezegd en als ik in de toekomst kosten wil vermijden ik moet bellen...

wat steken julllie daar eigenlijk uit? ik wil gewoon die 80 euro die aangerekend werd terug krijgen....

 

bijlomend probleem, ik kan nooit via itsme inloggen op mijn account.  enkel met mijn username wel.

Labels (4)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
waxje
Ervaren verkenner

tot op heden geen terugbetaling gekregen van mijn boosters.  dit na ettelijke telefooncontacten en het verschillende malen doorgeven van de nummer op het verzendbewijs. nu opeens kunnen ze niks meer terug vinden in hun systeem...

ik mailde ook naar hen naar een mailadres die me via de helpdesk gegeven werd. ook hier nog geen antwoord. 

 

weet iemand naar waar je een ingebrekestelling kan sturen? 

1000002050.jpg

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

als er niet geantwoord wordt is niet duidelijk of er communicatie mogelijk is. alsook lijkt je opmerking de schuld bij mij te leggen en er vanuit te gaan dat ik orange stalk ofzo.

deze verhaallijn loopt over een periode van 2 maanden. onterechte opmerking dus.

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @waxje ,

Je kan ook contact met ons nemen via instagram of messenger.

Sorry voor het wachten 😞

Rizlaine

patrick2
Wijze
Wijze

@waxje 

Als ze er intern niet uitkomen of je vind het te lang duren kan je altijd onderstaande link gebruiken. Scan je teruggave bewijs van de post in en vul de gegevens verder aan. Dan verzend je dit en dan ben je zeker dat het in orde gaat komen aangezien je het bewijs door stuurt naar Orange. 

https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen