Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-20 15h20
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo
Ik wil al een tijdje mijn facturen aanpassen naar domiciliëring, maar bij het aanpassen via mijn profiel (bethaalmethode wijzigen, iban nummer ingeven, bevestigen) krijg ik wel de melding dat ik op de hoogte word gebracht wanneer de wijziging inorde is, maar ik krijg nooit een melding en heb dit de voorbije maand al 5x of meer geprobeerd. Iedere keer dat ik terug naar mijn profiel ga, staat de betaalmethode nog op 'overschrijving'.
Heeft nog iemand dit en hoe kan dit opgelost worden?
Beste,
ik laat die doen in de shop zelf, ze hebben handtekeningen nodig en je krijgt dan documenten mee
Moest het via je klantenzone niet lukken kan je het ook anders doen:
Bij je maandelijkse factuur zit er normaal ook een *Mandaat SEPA Europese domiciliëring*.
Je kan dat eventueel invullen en opsturen.
Dat kan ook via mail naar dompayments@orange.be
Dag Joery, dat was inderdaad ook de oplossing toen ik belde met de klantendienst, maar vond dit nogal omslagachtig. Had gehoopt dat het probleem in de klantenomgeving ondertussen al opgelost zou zijn, aangezien het er staat maar niet werkt ... Maar ik veronderstel dat dit inderdaad de enige oplossing zal zijn, bedankt!