annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

domiciliëring aanpassen lukt niet

Topic gestart op: 01-05-20 15h20

Antwoorden: 6 antwoorden

elivh123
Aspirant verkenner

domiciliëring aanpassen lukt niet

Hallo

Ik wil al een tijdje mijn facturen aanpassen naar domiciliëring, maar bij het aanpassen via mijn profiel (bethaalmethode wijzigen, iban nummer ingeven, bevestigen) krijg ik wel de melding dat ik op de hoogte word gebracht wanneer de wijziging inorde is, maar ik krijg nooit een melding en heb dit de voorbije maand al 5x of meer geprobeerd. Iedere keer dat ik terug naar mijn profiel ga, staat de betaalmethode nog op 'overschrijving'. 

Heeft nog iemand dit en hoe kan dit opgelost worden?

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

 

ik laat die doen in de shop zelf, ze hebben handtekeningen nodig en je krijgt dan documenten mee

patrick2
Wijze
Wijze

@Ellentje  ze kunnen doen wat @Anonymous  zegt of je kan die documenten thuis printen en tekenen. Een shop is niet echt nodig als tussenkomst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@elivh123 

Moest het via je klantenzone niet lukken kan je het ook anders doen:

Bij je maandelijkse factuur zit er normaal ook een *Mandaat SEPA Europese  domiciliëring*.

Je kan dat eventueel invullen en opsturen.
Dat kan ook via mail naar dompayments@orange.be

 

 

elivh123
Aspirant verkenner

Dag Joery, dat was inderdaad ook de oplossing toen ik belde met de klantendienst, maar vond dit nogal omslagachtig. Had gehoopt dat het probleem in de klantenomgeving ondertussen al opgelost zou zijn, aangezien het er staat maar niet werkt ... Maar ik veronderstel dat dit inderdaad de enige oplossing zal zijn, bedankt!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen