Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-03-23 11h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Goeiemiddag,
Vanmorgen moest de domiciliering van de rekening gaan, maar er stond net niet genoeg geld op.
Er werd een deeltje van het totaalbedrag afgetrokken. Ik zette geld op de rekening zodat alles er kon afgaan, maar in plaats daarvan werd het restbedrag van de rekening gehaald en nogmaals het totale bedrag.
Wat doe ik hier nu mee?
Mvg jolien
Waarschijnlijk zullen ze die extra bedrag **bleep** van de volgende facturen maar ik zou het eerst aangeven en vragen PER MAIL dit to bevestigen zodat je bewijs hebt en niet enkel mondelinge communicatie. Ofwel iemand het laten opnemen op de achtergrond. Bewijs is belangrijk want de ene zegt dit en de andere zegt dat. Dus als je bewijs hebt dan ben je safe. Je bankrekeningsuitreksels goedbijhouden of een copy?
Het bedrag dat ze hebben afgetrokken controleren of het exact is, en als ze meer moeten, dat je volgende factuur ook een korting heeft van het resterende bedrag.
Ik wens je veel moed toe, alles komt wel goed hoor!
Mvg