annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling

Topic gestart op: 21-03-23 10h46

Antwoorden: 2 antwoorden

Hawar
Aspirant verkenner

Bestelling

Ik heb op 11 maart een simkaart besteld het is vandaag de 21e en heb nog steeds niks terwijl het binnen 2/3 werkdagen moest komen

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

@Hawar 

Heb je ondertussen je simkaart?

Anders kan je beroep doen op een hogere niveau, laat het mij maar weten door een bericht naar Helen1 te sturen

Ik hoop van wel,zoja, kun je deze als opgelost aanvinken aub?

Mvg

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Hawar ,

Dit is niet normaal. Je moet contact met de klantenservice opnemen om de status van de bestelling te controleren... Er kan een probleem zijn geweest met de verzending.

Rizlaine

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen