annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

facturen

Topic gestart op: 20-08-23 12h58

Antwoorden: 9 antwoorden

vervloetelke
Ervaren verkenner

facturen

OPGELOST

mijn vorige 2 facturen heeft orange een fout bij gemaakt. ik betaal voor de 1ste factuur in 3x in die zelfde maand en orange gaat 2 bedragen **bleep** van het totaal van de 1ste factuur en het 3de bedrag trekken ze af van de nieuwe factuur. mag dit zomaar? ik vermelde wel iedere keer de juiste mededeling en toch zit ik door hun nu met een achterstal terwijl ik gewoon braafjes in stukken betaalde in die maanden.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

neem contact op met de klantendienst.  Je krijgt je geld zeker terug

Ofwel behoud je de domiciliëring, ofwel zet je ze stop en schrijf je iedere maand over

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

neem contact op met de klantendienst.  Je krijgt je geld zeker terug

Ofwel behoud je de domiciliëring, ofwel zet je ze stop en schrijf je iedere maand over

0 pluimen
vervloetelke
Ervaren verkenner

ik nam contact op en ik krijg het geld niet terug. uiteindelijk maakt niet meer zoveel uit nu. ze hebben voorlopig de domiciliering zelf wel even stopgezet.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet dat je altijd op voorhand betaalt, @vervloetelke 

Dus de eerste factuur is (bijna) dubbel.

Lees dit even Ik begrijp mijn factuur niet | Orange België

Als het nog niet duidelijk is zul je contact moeten opnemen met de klantendienst

 

0 pluimen
vervloetelke
Ervaren verkenner

het is zo, ik ben al 2 jaar klant met mijn gsm. al 2 jaar klant dus met mijn gsm. normaal gaat de betaling er via domiciliering af en dat was toen niet gebeurd door een fout bij mijn bank. deze maand juist het zelfde. maar voor vorige maand schreef ik de bedragen dus gewoon handmatig over dan maar naar hun. ik deed de betaling voor vorige maand in 3 delen omdat het niet anders kon toen. 2 van die bedragen telde ze voor de factuur van vorige maand en het laatste deel telde ze al voor de nieuwe factuur. dit ondanks ik gewoon braafjes de juiste en zelfde mededeling vermelden. dit kan toch niet kloppen? 

Helen1
Ervaren genezer

@vervloetelke 

Heb je je contract met abonnement samen aangekocht? Indien ja dan betaal je de 1sre x een voorschot maar dat trekken ze eraf nadien. Maar wat niet duudelijk is is dat na 2 jaar je toestel dan volledig is afbetaald. 

Betaalde je dan extra geld voor de smartphone, wegens duurdere gsm? Zoja dan moet je factuur verlaagd worden en moet je dit aan de klantendienst melden. Mss hebben ze dit op automatisch geplaatst en moeten ze het bedrag nog aanpassen en extra **bleep**?!

 

Ik zou onmiddelijk de 5000 bellen als ik jou was en uitpluizen wat ze juist fout doen en het laten corrigeren want dat doen ze altijd wel maar pas op de volgende factuur helaas.

 

Mvg.

Leden met de meeste pluimen