annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen contact meer mogelijk met orange : Facturatie niet correct

Topic gestart op: 09-03-20 22h20

Antwoorden: 12 antwoorden

Ambroos
Ervaren verkenner

geen contact meer mogelijk met orange : Facturatie niet correct

Ik krijg via email de maandelijkse factuur (tot zo ver inorde)

sinds augustus is de domiciliëring (dus mijn bankrekening geblokkeerd en veranderd). Dit heb ik overal willen duidelijk maken, maar het was onmogelijk dit op de website (klantenzone) te veranderen. 

Ook in dit forum heb ik die "mistoestand" aangeklaagd.

Sinds augustus heb ik mijn rekening via overschrijving betaald, na lang zoeken naar de bankrekening waarop ik moest betalen. Nu staat die rekening wel vermeld op de website. Blijkbaar ging die overschrijving goed, want in de klantenzone werd mijn factuur sinds augustus als betaald genoteerd.

Nog altijd - wij zijn nu maart 2020) krijg ik het bericht dat de factuur via domiciliëring zal betaald worden (met een totaal verkeerd en vernietigd  bankrekeningnummer).

enkele dagen geleden opnieuw betaald via overschrijving. Wanneer ik nu naar de factuur ga kijken op My Orange, krijg ik de vraag van de code in te geven, die men doorstuurt. (Nu is het de vijfde poging) maar ik krijg geen code op mijn gsm te zien noch te lezen. Dus herhaling: ik geef mijn gsm/telefoonnummer in, ik krijg in volgende dat ik een door orange verzonden code moet invullen, maar er is geen code te zien (dus ze wordt gewoon niet doorgestuurd). Iemand een idee wat er aan de hand is? 

Ook blijkbaar op pc is ook de website (klantendienst) onbereikbaar, mijn login wordt blijkbaar niet erkend: 100% zeker dat die juist is ingegeven. Wat ik wel krijg is een tevredenheidsenquête over de website. Wel het is een chaos van gewelste!

Ik begin zo te denken dat de website gehackt werd, want niets wordt erkend en ik kan helemeel niets raadplegen. Ik ben ook niet van plan mij nogmaals te registreren, en in te loggen. 

Triestig triestig triestig.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Ambroos
Ervaren verkenner

Nog steeds hetzelfde probleem op gsm met de app van orange (my orange). Heb mobiele gegevens ingeschakeld om het via die weg op te lossen , maar krijg op geen enkele manier de beloofde code. 

Vind niet dat de omweg van "itsme" noodzakelijk is. Bovendien heb je nog altijd je wachtwoord nodig om via deze omweg toegang te krijgen tot je gegevens. Dit zal dus geen verschil maken. (ja, ik gebruik ook itsme, maar niet bij orange).

Het probleem dat ik heb staat ook niet bij "veelgestelde vragen": bij toegangsprobleem wordt mijn probleem niet vermeld: "na ingave telefoonnr, ontvang ik géén code,en kan ik me niet aanmelden".

Trouwens, de problemen van code, schijnen zich volgens de faq vooral bij mobiel netwerk voor te doen, en niet bij Wifi. (telefoonnr. erkenning). Bij Wifi gaat alles zonder problemen volgens info/boodschap in faq.

En verder ook, ik ontvang alle andere sms'jes (behalve dus deze van orange).

Via pc kan ik wel in de klantenzone van orange. (gebruikelijke inlog). Hiermee heb ik dus wel controle over mijn gegevens.

Wat er dan fout gaat op de gsm is en blijft een vraagteken. En dat zal vanaf nu zo blijven.

Bedankt voor uw aandacht.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ambroos 

Heb je dit al eens voorgelegd aan het team via messenger of twitter? Ik meen dit reeds eens voorgesteld te hebben...

Weet je, baat het niet, het schaadt ook niet. En wie weet krijg je wel een oplossing aangereikt ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ambroos

Misschien is er ergens een slimmerik achter gekomen dat die domiciliëring niet meer werkt en heeft die dan heel het boeltje geblokkeerd?

Dat je in de app om de maand (of zoiets, weet het niet meer juist, schrijf het niet in mijn agenda) die procedure met de code moet uitvoeren is vervelend maar helaas normaal. Heb je dat nog nooit moeten doen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen