Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 22h20
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik krijg via email de maandelijkse factuur (tot zo ver inorde)
sinds augustus is de domiciliëring (dus mijn bankrekening geblokkeerd en veranderd). Dit heb ik overal willen duidelijk maken, maar het was onmogelijk dit op de website (klantenzone) te veranderen.
Ook in dit forum heb ik die "mistoestand" aangeklaagd.
Sinds augustus heb ik mijn rekening via overschrijving betaald, na lang zoeken naar de bankrekening waarop ik moest betalen. Nu staat die rekening wel vermeld op de website. Blijkbaar ging die overschrijving goed, want in de klantenzone werd mijn factuur sinds augustus als betaald genoteerd.
Nog altijd - wij zijn nu maart 2020) krijg ik het bericht dat de factuur via domiciliëring zal betaald worden (met een totaal verkeerd en vernietigd bankrekeningnummer).
enkele dagen geleden opnieuw betaald via overschrijving. Wanneer ik nu naar de factuur ga kijken op My Orange, krijg ik de vraag van de code in te geven, die men doorstuurt. (Nu is het de vijfde poging) maar ik krijg geen code op mijn gsm te zien noch te lezen. Dus herhaling: ik geef mijn gsm/telefoonnummer in, ik krijg in volgende dat ik een door orange verzonden code moet invullen, maar er is geen code te zien (dus ze wordt gewoon niet doorgestuurd). Iemand een idee wat er aan de hand is?
Ook blijkbaar op pc is ook de website (klantendienst) onbereikbaar, mijn login wordt blijkbaar niet erkend: 100% zeker dat die juist is ingegeven. Wat ik wel krijg is een tevredenheidsenquête over de website. Wel het is een chaos van gewelste!
Ik begin zo te denken dat de website gehackt werd, want niets wordt erkend en ik kan helemeel niets raadplegen. Ik ben ook niet van plan mij nogmaals te registreren, en in te loggen.
Triestig triestig triestig.
Ik heb toch nog even de tijd genomen, om de website en klantenzone te bezoeken, en heb zopas vastgesteld dat ik nu wel zelf de facturatiegegevens kan aanpassen, wat ik dus maar wijzelijk gedaan heb. Ik heb ook daar de bevestiging gekregen dat de gegevens aangepast zijn. Misschien kan er hierover ook een mail gestuurd worden, dat de gegevens die ik veranderde dan aangepast werden.
Niettemin ontvang ik op mijn gsm, na het invullen van het oproepnummer geen code om in te vullen. Dus wacht ik nog steeds op een oplossing tot ook daar "My orange " app in orde komt.
Dit wou ik dan toch nog toevoegen aan mijn vorige opmerking. Sorry, dat ik het vertikte om daar eerst nog eens naar te kijken.
Och, maakt niet uit, je hebt het nu wel gedaan en het zal uiteindelijk wel in orde komen.
Je kunt die vraag van die code mss ook eens via messenger of twitter stellen. Dan kunnen ze op hun gemakske nakijken en collega's raadplegen en hoef jij niet onnodig kweetniehoelang aan de lijn te blijven hangen (om mss 10 keer doorverbonden te worden en de 11de keer ingehaakt)
Ontvang je voor de rest wel gewoon smsjes? Het is dus niet dat er ergens een setting verkeerd staat waardoor je geen smsjes kan ontvangen?
ik ontvang alle sms-jes, moet je niet aan twijfelen. En ja, zopas ook nog de boodschap op my orange, dat er blijkbaar iets fout is gegaan. Ja, ook dat ziet er naar uit dat het in orde (kan) komen. Maar ter mijner vergoeilijking: ook vijf maal telefoonnr ingegeven, zonder enige reactie. Moet misschien ook l-a-n-g-e-r wachten, vooraleer te reageren dan.