Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

geen contact meer mogelijk met orange : Facturatie niet correct

Ik krijg via email de maandelijkse factuur (tot zo ver inorde)

sinds augustus is de domiciliëring (dus mijn bankrekening geblokkeerd en veranderd). Dit heb ik overal willen duidelijk maken, maar het was onmogelijk dit op de website (klantenzone) te veranderen. 

Ook in dit forum heb ik die "mistoestand" aangeklaagd.

Sinds augustus heb ik mijn rekening via overschrijving betaald, na lang zoeken naar de bankrekening waarop ik moest betalen. Nu staat die rekening wel vermeld op de website. Blijkbaar ging die overschrijving goed, want in de klantenzone werd mijn factuur sinds augustus als betaald genoteerd.

Nog altijd - wij zijn nu maart 2020) krijg ik het bericht dat de factuur via domiciliëring zal betaald worden (met een totaal verkeerd en vernietigd  bankrekeningnummer).

enkele dagen geleden opnieuw betaald via overschrijving. Wanneer ik nu naar de factuur ga kijken op My Orange, krijg ik de vraag van de code in te geven, die men doorstuurt. (Nu is het de vijfde poging) maar ik krijg geen code op mijn gsm te zien noch te lezen. Dus herhaling: ik geef mijn gsm/telefoonnummer in, ik krijg in volgende dat ik een door orange verzonden code moet invullen, maar er is geen code te zien (dus ze wordt gewoon niet doorgestuurd). Iemand een idee wat er aan de hand is? 

Ook blijkbaar op pc is ook de website (klantendienst) onbereikbaar, mijn login wordt blijkbaar niet erkend: 100% zeker dat die juist is ingegeven. Wat ik wel krijg is een tevredenheidsenquête over de website. Wel het is een chaos van gewelste!

Ik begin zo te denken dat de website gehackt werd, want niets wordt erkend en ik kan helemeel niets raadplegen. Ik ben ook niet van plan mij nogmaals te registreren, en in te loggen. 

Triestig triestig triestig.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: geen contact meer mogelijk met orange

@Ambroos

Misschien is er ergens een slimmerik achter gekomen dat die domiciliëring niet meer werkt en heeft die dan heel het boeltje geblokkeerd?

Dat je in de app om de maand (of zoiets, weet het niet meer juist, schrijf het niet in mijn agenda) die procedure met de code moet uitvoeren is vervelend maar helaas normaal. Heb je dat nog nooit moeten doen?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: geen contact meer mogelijk met orange

Ik heb toch nog even de tijd genomen, om de website en klantenzone te bezoeken, en heb zopas vastgesteld dat ik nu wel zelf de facturatiegegevens kan aanpassen, wat ik dus maar wijzelijk gedaan heb. Ik heb ook daar de bevestiging gekregen dat de gegevens aangepast zijn. Misschien kan er hierover ook een mail gestuurd worden, dat de gegevens die ik veranderde dan aangepast werden. 

Niettemin ontvang ik op mijn gsm, na het invullen van het oproepnummer geen code om in te vullen. Dus wacht ik nog steeds op een oplossing tot ook daar "My orange " app in orde komt.

Dit wou ik dan toch nog toevoegen aan mijn vorige opmerking. Sorry, dat ik het vertikte om daar eerst nog eens naar te kijken. 

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: geen contact meer mogelijk met orange

@Ambroos 

Och, maakt niet uit, je hebt het nu wel gedaan en het zal uiteindelijk wel in orde komen.

Je kunt die vraag van die code mss ook eens via messenger of twitter stellen. Dan kunnen ze op hun gemakske nakijken en collega's raadplegen en hoef jij niet onnodig kweetniehoelang aan de lijn te blijven hangen (om mss 10 keer doorverbonden te worden en de 11de keer ingehaakt)

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: geen contact meer mogelijk met orange

@Ambroos 

Ontvang je voor de rest wel gewoon smsjes? Het is dus niet dat er ergens een setting verkeerd staat waardoor je geen smsjes kan ontvangen?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: geen contact meer mogelijk met orange

ik ontvang alle sms-jes, moet je niet aan twijfelen. En ja, zopas ook nog de boodschap op my orange, dat er blijkbaar iets fout is gegaan. Ja, ook dat ziet er naar uit dat het in orde (kan) komen. Maar ter mijner vergoeilijking: ook vijf maal telefoonnr ingegeven, zonder enige reactie. Moet misschien ook l-a-n-g-e-r wachten, vooraleer te reageren dan. 

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: geen contact meer mogelijk met orange

@Ambroos 

Dat denk ik niet. Meestal heb ik juist mijn gsm nummer ingetikt in het ingavevenster als de sms er reeds staat  ......

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: geen contact meer mogelijk met orange

Begrijp het toch niet: vanmorgen hetzelfde probleem: na invullen telnummer, krijg ik geen sms (code). Ben gegaan naar Faq en verneem dat "tijdelijk niet beschikbaar". .. probeer te app te herstarten. Bedoeld men dan gewoon opnieuw naar "invullen telnummer", of is het best de app te verwijderen, en opnieuw installeren?(ook geen probleem met andere sms'jes). 

 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Re: geen contact meer mogelijk met orange


@Ambroos  schreef:

Begrijp het toch niet: vanmorgen hetzelfde probleem: na invullen telnummer, krijg ik geen sms (code). Ben gegaan naar Faq en verneem dat "tijdelijk niet beschikbaar". .. probeer te app te herstarten. Bedoeld men dan gewoon opnieuw naar "invullen telnummer", of is het best de app te verwijderen, en opnieuw installeren?(ook geen probleem met andere sms'jes). 

 


Ik denk dat je je eens moet verbinden via 4G, dus niet via wifi, en dan de App opstarten, @Ambroos 

1 maal om de 30 dagen moet je je verbinden via 4G.  Want via wifi zien ze je tel niet aan de andere kant

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: geen contact meer mogelijk met orange

Gedaan zoals je vraagt. Maar spijtig … geen succes. (dus via mobiel netwerk). Zal dus via PC voorlopig gaan kijken: had nieuw wachtwoord aangevraagd en is dan wel bereikbaar geworden. (Nu: was 100%zeker dat ik voordien het juiste wachtwoord gebruikte: daar ligt de "storing"  niet). Begrijp ook niet dat je af en toe via 4G moet gaan...da's op z'n minst, wel raar! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen