annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen contact meer mogelijk met orange : Facturatie niet correct

Topic gestart op: 09-03-20 22h20

Antwoorden: 12 antwoorden

Ambroos
Ervaren verkenner

geen contact meer mogelijk met orange : Facturatie niet correct

Ik krijg via email de maandelijkse factuur (tot zo ver inorde)

sinds augustus is de domiciliëring (dus mijn bankrekening geblokkeerd en veranderd). Dit heb ik overal willen duidelijk maken, maar het was onmogelijk dit op de website (klantenzone) te veranderen. 

Ook in dit forum heb ik die "mistoestand" aangeklaagd.

Sinds augustus heb ik mijn rekening via overschrijving betaald, na lang zoeken naar de bankrekening waarop ik moest betalen. Nu staat die rekening wel vermeld op de website. Blijkbaar ging die overschrijving goed, want in de klantenzone werd mijn factuur sinds augustus als betaald genoteerd.

Nog altijd - wij zijn nu maart 2020) krijg ik het bericht dat de factuur via domiciliëring zal betaald worden (met een totaal verkeerd en vernietigd  bankrekeningnummer).

enkele dagen geleden opnieuw betaald via overschrijving. Wanneer ik nu naar de factuur ga kijken op My Orange, krijg ik de vraag van de code in te geven, die men doorstuurt. (Nu is het de vijfde poging) maar ik krijg geen code op mijn gsm te zien noch te lezen. Dus herhaling: ik geef mijn gsm/telefoonnummer in, ik krijg in volgende dat ik een door orange verzonden code moet invullen, maar er is geen code te zien (dus ze wordt gewoon niet doorgestuurd). Iemand een idee wat er aan de hand is? 

Ook blijkbaar op pc is ook de website (klantendienst) onbereikbaar, mijn login wordt blijkbaar niet erkend: 100% zeker dat die juist is ingegeven. Wat ik wel krijg is een tevredenheidsenquête over de website. Wel het is een chaos van gewelste!

Ik begin zo te denken dat de website gehackt werd, want niets wordt erkend en ik kan helemeel niets raadplegen. Ik ben ook niet van plan mij nogmaals te registreren, en in te loggen. 

Triestig triestig triestig.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ambroos 

Dat denk ik niet. Meestal heb ik juist mijn gsm nummer ingetikt in het ingavevenster als de sms er reeds staat  ......

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Begrijp het toch niet: vanmorgen hetzelfde probleem: na invullen telnummer, krijg ik geen sms (code). Ben gegaan naar Faq en verneem dat "tijdelijk niet beschikbaar". .. probeer te app te herstarten. Bedoeld men dan gewoon opnieuw naar "invullen telnummer", of is het best de app te verwijderen, en opnieuw installeren?(ook geen probleem met andere sms'jes). 

 

Gregory
Wijze
Wijze


@Ambroos  schreef:

Begrijp het toch niet: vanmorgen hetzelfde probleem: na invullen telnummer, krijg ik geen sms (code). Ben gegaan naar Faq en verneem dat "tijdelijk niet beschikbaar". .. probeer te app te herstarten. Bedoeld men dan gewoon opnieuw naar "invullen telnummer", of is het best de app te verwijderen, en opnieuw installeren?(ook geen probleem met andere sms'jes). 

 


Ik denk dat je je eens moet verbinden via 4G, dus niet via wifi, en dan de App opstarten, @Ambroos 

1 maal om de 30 dagen moet je je verbinden via 4G.  Want via wifi zien ze je tel niet aan de andere kant

Ambroos
Ervaren verkenner

Gedaan zoals je vraagt. Maar spijtig … geen succes. (dus via mobiel netwerk). Zal dus via PC voorlopig gaan kijken: had nieuw wachtwoord aangevraagd en is dan wel bereikbaar geworden. (Nu: was 100%zeker dat ik voordien het juiste wachtwoord gebruikte: daar ligt de "storing"  niet). Begrijp ook niet dat je af en toe via 4G moet gaan...da's op z'n minst, wel raar! 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Ambroos 

Dat je om de 30 dagen via 4G moet gaan staat ergens op de site.  Is ook de enige manier om je telefoon nr te zien aan de andere kant.  Via wifi zien ze dat niet

Wat de klantenzone betreft gebruik ik altijd Itsme

Leden met de meeste pluimen