annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gsm-abonnement niet opgestart door klantendienst

Topic gestart op: 22-04-24 11h21

Antwoorden: 1 antwoord

wannes_goethals
Aspirant verkenner

gsm-abonnement niet opgestart door klantendienst

OPGELOST

Ik heb woensdag 17/04/2024 om 16u25 gebeld met orange op het nummer 5000 om een abonnement in promo van €10/maand te starten. De site werkte niet. De medewerker zei dat het in orde was en dat ik over enkele seconden of minuten een bevestigingsmail zou ontvangen. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ik weet niet met wie ik heb gebeld, en zou dit liefst met orange regelen via e-mail om de historie bij te houden maar die optie vind ik niet op de site. Het gesprek werd opgenomen door orange, dus dat mogen ze gerust herbeluisteren inclusief alle wachtmuziek.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

hier vind je alleen klanten, @wannes_goethals 

Best is om Orange zelf te contacteren

  • tel +32 2 745 95 00
  • via een prive bericht op Facebook/Messenger

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

hier vind je alleen klanten, @wannes_goethals 

Best is om Orange zelf te contacteren

  • tel +32 2 745 95 00
  • via een prive bericht op Facebook/Messenger

 

Leden met de meeste pluimen