annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

Topic gestart op: 30-09-18 10h39

Antwoorden: 12 antwoorden

LD-Ink
Aspirant verkenner

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

OPGELOST

Hey hey,

Ik vroeg me af hoe het in zijn werk gaat als ik graag de iPhone XS wil kopen en al een abonnement heb van Orange (Arend 40).

Kan de iPhone dan ook op afbetaling gekocht worden? Geldt dan ook nog steeds de korting die normaal op het toestel staat met een Arend 40 abonnement?

Alvast bedankt! 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone. 

U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone. 

U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


stefcolson
Aspirant verkenner

Ja maar op de site word ik naar mijn klantezone gestuurd om het abonnement aan te passen. Maar ik heb al Arend. Ik geraak dan ook niet verder naar gegevens en betaling.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefcolson

Even een Orange shop binnenstappen, zij kunnen dat allemaal voor u aanpassen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Beste,

Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Telenet naar Orange, en  heb daar een love abonnement voor afgesloten. Heb er elke optie van genomen ook de vaste lijn. Is het dan ook mogelijk om een iPhone XS te gaan kopen op afbetaling als ik al een abonnement heb met extra opties?

Leden met de meeste pluimen