annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

itsme buitenland

Topic gestart op: 20-07-21 15h40

Antwoorden: 6 antwoorden

Antoon
Aspirant verkenner

itsme buitenland

OPGELOST

Hallo,

IK wil graag mijn abonnement tijdelijk stopzetten en mijn nummer behouden omdat ik een aantal maanden in het buitenland zit. Mijn vraag :  kan ik in dat geval nog de toepassing "itsme" gebruiken met dat nummer ?

Dank

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Denk het wel @Antoon want Itsme gebruikt wifi of 4G.

Heb juist even de wifi en 4G uitgezet op mijn phone, dan ergens proberen aan te loggen en Itsme zei dat het niet ging als ik offline ben.

Den enkel de wifi aangezet en het ging

Dus zul je wifi nodig hebben om Itsme te gebruiken.

Doe zelf de test eens.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Na wat opzoekwerk vind ik dat je je abonnement voor max 3 maand kunt stopzetten.  Kost 18 EUR Résolu : Re: Suspendre abonnement Easy Internet @Home - Tribe (orange.be)

Als je langer dan 3 maand wil zou ik kijken om naar een betaalkaart over te gaan - met nummer behoud.  Let wel - je moet 1 maal per jaar herladen of je verliest je nummer

Eventueel ook met My Orange overschakelen naar een Go Light - komt dan op 10 EUR /maand

Ik zou de laatste optie (GO Light) nemen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Antoon 

Ik zou de raad van @Gregory opvolgen en uw abo behouden maar omzetten naar de lichtste formule. Zo ben je zeker en bestaat er geen twijfel. Het zou jammer zijn dat je door een misverstand uw nummer verliest of dat ItsMe toch niet werkt zonder actief abo of actieve prepaid.

Als ik goed gelezen heb gaat het over enkele maanden, dus geen jaren, dat is dan toch geen onoverkomelijke kost neem ik aan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Denk het wel @Antoon want Itsme gebruikt wifi of 4G.

Heb juist even de wifi en 4G uitgezet op mijn phone, dan ergens proberen aan te loggen en Itsme zei dat het niet ging als ik offline ben.

Den enkel de wifi aangezet en het ging

Dus zul je wifi nodig hebben om Itsme te gebruiken.

Doe zelf de test eens.

 

 

0 pluimen
Annekeh
Ervaren verkenner

Hallo,

 

Is itsme niet gebonden enkek aan je telefoonnummer los van je abonnement.

 

Ann

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Annekeh het is een combinatie van telefoonnr en telefoontoestel.  Als je een nieuwe telefoon hebt en je simkaart versteekt zal itsme niet werken op de nieuwe telefoon.  

Maar de communicatie als je ergens probeert in te loggen verloopt via internet (4G/wifi)

Heb juist de itsme van een vriendin overgezet naar een andere telefoon.

Beetje een calvarieberg, proberen, nog eens proberen, totdat ik de 'oude' internet explorer nam ipv Edge.  Dan ging het

0 pluimen
Antoon
Aspirant verkenner

Dank je @Gregory ,

Dank voor je antwoord. Wifi is geen probleem, dat heb ik.

Dat zou dan betekenen dat ik mijn abonnement stopzet, mijn nummer behoud, en het toch nog kan gebruiken om in te loggen via itsme he ? Moet ik dan ook niet via betaalkaart een bedrag storten ?

Ik zou het kunnen vragen aan Orange zelf ook, maar kan niet bellen vanuit het buitenland en mijn vraag past niet in een bepaalde gestandardiseerde categorie....

Dank alvast !

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen