Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-21 15h40
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
IK wil graag mijn abonnement tijdelijk stopzetten en mijn nummer behouden omdat ik een aantal maanden in het buitenland zit. Mijn vraag : kan ik in dat geval nog de toepassing "itsme" gebruiken met dat nummer ?
Dank
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk het wel @Antoon want Itsme gebruikt wifi of 4G.
Heb juist even de wifi en 4G uitgezet op mijn phone, dan ergens proberen aan te loggen en Itsme zei dat het niet ging als ik offline ben.
Den enkel de wifi aangezet en het ging
Dus zul je wifi nodig hebben om Itsme te gebruiken.
Doe zelf de test eens.
Na wat opzoekwerk vind ik dat je je abonnement voor max 3 maand kunt stopzetten. Kost 18 EUR Résolu : Re: Suspendre abonnement Easy Internet @Home - Tribe (orange.be)
Als je langer dan 3 maand wil zou ik kijken om naar een betaalkaart over te gaan - met nummer behoud. Let wel - je moet 1 maal per jaar herladen of je verliest je nummer
Eventueel ook met My Orange overschakelen naar een Go Light - komt dan op 10 EUR /maand
Ik zou de laatste optie (GO Light) nemen
Ik zou de raad van @Gregory opvolgen en uw abo behouden maar omzetten naar de lichtste formule. Zo ben je zeker en bestaat er geen twijfel. Het zou jammer zijn dat je door een misverstand uw nummer verliest of dat ItsMe toch niet werkt zonder actief abo of actieve prepaid.
Als ik goed gelezen heb gaat het over enkele maanden, dus geen jaren, dat is dan toch geen onoverkomelijke kost neem ik aan.
Ik zou de raad van @Gregory opvolgen en uw abo behouden maar omzetten naar de lichtste formule. Zo ben je zeker en bestaat er geen twijfel. Het zou jammer zijn dat je door een misverstand uw nummer verliest of dat ItsMe toch niet werkt zonder actief abo of actieve prepaid.
Als ik goed gelezen heb gaat het over enkele maanden, dus geen jaren, dat is dan toch geen onoverkomelijke kost neem ik aan.
Na wat opzoekwerk vind ik dat je je abonnement voor max 3 maand kunt stopzetten. Kost 18 EUR Résolu : Re: Suspendre abonnement Easy Internet @Home - Tribe (orange.be)
Als je langer dan 3 maand wil zou ik kijken om naar een betaalkaart over te gaan - met nummer behoud. Let wel - je moet 1 maal per jaar herladen of je verliest je nummer
Eventueel ook met My Orange overschakelen naar een Go Light - komt dan op 10 EUR /maand
Ik zou de laatste optie (GO Light) nemen