annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kosten bij het bellen naar een vastelijn

Topic gestart op: 19-08-19 20h39

Antwoorden: 2 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

kosten bij het bellen naar een vastelijn

OPGELOST

Ik heb een abonnement koala 20,bellen naar alle netwerken ONBEPERKT,orange circle ONBEPERKT,sms'en ONBEPERKT.Ik lees hier in andere topics dat als je naar een VASTE LIJN belt de eventuele minuten worden afgetrokken van je beltegoed ,maar in mijn abo is het onbeperkt bellen naar alle netwerken of hoort bellen naar een VASTE LIJN daar niet bij.Hoe gaat dit dan in zijn werk word dit dan extra aangerekend???Kan er misschien iemand mij hier  een duidelijk antwoord opgeven,heb hierover ook al verschillende meningen gehoord of is dit eerder iets voor de klantendienst.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  U heeft een abonnement met onbeperkt bellen naar alle netwerken. Hierbij hoort de gsm en de vaste lijn waar u naar toe kan bellen. Enkel oproepen naar het buitenland zijn betalend tenzij het een Belgisch nummer is. Dus naar vaste lijnen in het buitenland is betalend. Met andere woorden u kan naar vaste lijnen bellen hier zoveel u wil. Moest het een herlaadkaart zijn dan zullen deze belminuten worden afgetrokken van het totale tegoed maar dat is bij u niet ter sprake.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  U heeft een abonnement met onbeperkt bellen naar alle netwerken. Hierbij hoort de gsm en de vaste lijn waar u naar toe kan bellen. Enkel oproepen naar het buitenland zijn betalend tenzij het een Belgisch nummer is. Dus naar vaste lijnen in het buitenland is betalend. Met andere woorden u kan naar vaste lijnen bellen hier zoveel u wil. Moest het een herlaadkaart zijn dan zullen deze belminuten worden afgetrokken van het totale tegoed maar dat is bij u niet ter sprake.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ronaldo
Ervaren verkenner

Bedankt voor de informatie en snelle reactieSmiley Vrolijk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen