Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-22 09h41
Antwoorden: 14 antwoorden
ik probeer al verschillende dagen binnen te geraken bij de klantendienst 'al onze medewerkers zijn in gesprek' - je kan een bericht inspreken: maar ze bellen niet terug 😞
Eerst was ons abonnement €15, dan een tijdje terug €16 en nu plots €24.23!! Hoe kan dit zonder uitleg?
Ik overweeg een andere provider te zoeken, nochtans tot nu toe tevreden over Orange, maar wat een gedoe om wat uitleg te krijgen over je factuur - dat inloggen hier op deze Tribe lukte ook niet zonder slag of stoot.
Hopelijk krijg ik nu toch wat meer uitleg over mijn factuur via deze weg.
Met dank
wat zie je op de gedetailleerde factuur @yupla ?
Gaat het over een periode van meer dan 1 maand of zo ?
neen @Gregory is van 22/8 tem 21/9 - maandelijks zoals altijd 😉
Dit is geen rond bedrag - er moet een reden zijn - gedetailleerde factuur geeft uitleg
Er staat "promo 5euro x 6 maanden" van 22/8 -2/9 en dan PLUS €3.23
Lijkt me toch geen promo dan 😉
Neem eens de laatste 6 of 7 facturen. Tel de gekregen promo's even op
Kijk even of je meer dan 30 EUR per abonnement ontvangen hebt
Denk dat die 3.23 een correctie is omdat je boven de 30 EUR promo zit