annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laatste factuur

Topic gestart op: 04-10-22 09h41

Antwoorden: 14 antwoorden

yupla
Gewaardeerd verkenner

laatste factuur

ik probeer al verschillende dagen binnen te geraken bij de klantendienst 'al onze medewerkers zijn in gesprek' - je kan een bericht inspreken: maar ze bellen niet terug 😞 
Eerst was ons abonnement €15, dan een tijdje terug €16 en nu plots €24.23!! Hoe kan dit zonder uitleg?
Ik overweeg een andere provider te zoeken, nochtans tot nu toe tevreden over Orange, maar wat een gedoe om wat uitleg te krijgen over je factuur - dat inloggen hier op deze Tribe lukte ook niet zonder slag of stoot. 
Hopelijk krijg ik nu toch wat meer uitleg over mijn factuur via deze weg.

Met dank

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Gregory
Wijze
Wijze

wat zie je op de gedetailleerde factuur @yupla  ?

Gaat het over een periode van meer dan 1 maand of zo ?

0 pluimen
yupla
Gewaardeerd verkenner

neen @Gregory is van 22/8 tem 21/9 - maandelijks zoals altijd 😉

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dit is geen rond bedrag - er moet een reden zijn - gedetailleerde factuur geeft uitleg

 

0 pluimen
yupla
Gewaardeerd verkenner

Er staat "promo 5euro x 6 maanden" van 22/8 -2/9 en dan PLUS €3.23
Lijkt me toch geen promo dan 😉 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Neem eens de laatste 6 of 7 facturen.  Tel de gekregen promo's even op

Kijk even of je  meer dan 30 EUR per abonnement ontvangen hebt

Denk dat die 3.23 een correctie is omdat je boven de 30 EUR promo zit

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen