Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 15h07
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had enkele vragen:
1) Waar kan ik zien wanneer mijn huidig contract afloopt? Volgens mij zal dit in augustus zijn.
2) Als het in augustus afloopt, vanaf wanneer kan ik dan een ander abbo + smartphone nemen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@boerie87 nee het is helaas niet meer mogelijk om bij je oude abonnement te blijven en daar een toestel bij te nemen. Elke verandering die je nu doet zal gekoppeld worden aan je nieuwe abonnement.
Dat ze duurder geworden zijn ja dat kan maar denk dat het een beetje in jou beleving duurder is geworden. Ik maak vele vergelijkingen en bij Orange ben je nog altijd goedkoper uit. Als je vergelijkingen maakt moet je dat doen over een periode van twee jaar of 1 jaar , zolang jou contract loopt. En daar is waar vele de fout maken , die denken een toestel aan zoveel euro gekocht en ben goedkoop uit terwijl het niet zo is. En als je een toestel erbij neemt ben met de Data Optie van €10 en daar je abonnement bij plus de 9 euro korting als je al Love klant bent of als je nog een tweede abonnement hebt dan ben je het beste uit op dit moment.
@boerie87 dat kan of er is een fout met de aflossingstabel want dat had ik ook die fout maar heb dat laten recht zetten.
Dus klantenzone - inloggen - dan
Als je dat niet hebt of wel is je periode om en heb je dus niks meer te betalen of het werkt niet zoals ik aan de hand heb gehad. Je kan ook eens zien in de My Orange App of het er daar bij staat , wel de laatste nieuwe versie gebruiken dus update even je App.
Beste @patrick2
Ikzelf ben een cord-cutter 😅
Netflix, VTM GO (VTM, Q2, Vitaya & CAZ), VRT NU (EEN, Canvas), Youtube, Twitch
Meer heb ik persoonlijk niet nodig, ik bekijk alles wanneer het mij past.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@TomB hier wordt altijd het nieuws terug gekeken en soms wat films . Maar goed ben wel aan het denken alles terug Orange te maken ook omdat nu die nieuwe snelheid ingetreden is.
Beste heren,
Bedankt voor alle respons en hulp.
Ik heb toch nog maar eens verlengd dan. Met smartphone bij.
Wel 1 vraag nog en 1 bedenking.
Vraag: mijn oud abbo liep tot dit weekend, ga ik nu het oude en nieuwe voor 1 maand moeten betalen?
Bedenking:
Er was een mooie promo 3 maand 50% korting op abonnement. Maar enkel voor nieuwe klanten. Spijtig dat er zo eens niets gedaan wordt voor klanten die tellens maar verlengen.
Ben nu al 11 jaar klant. Men zou ook voor die klanten eens zoiets kunnen doen. Al is het maar 1 maand. Of 25%. Het gaat mij om het gedacht.
@boerie87 op je eerste vraag te antwoorden je gaat gewoon je normale nieuwe abonnement betalen dus dat is in orde.
je tweede vraag te beantwoorden ja je hebt een punt maar toen wij ,en ik tel daarin mee , klant werden kregen wij ook een promotie. En ja die is ook ten einde nu . Maar ik deel wel je standpunt 🙂
Vergeet niet de oplossing aan te duiden die je het meest geholpen heeft , zo helpen we andere Tribers ook weer verder.
1 ding mag ook wel vermeld worden.
De uitstekende hulpdesk en begeleiding van Orange. Heb in al die jaren toch al met 10 tal mensen gesproken en zijn allemaal even behulpzaam en goed opgeleid. Chapeau.