annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuw smartphone + abbo

Topic gestart op: 06-06-20 15h07

Antwoorden: 14 antwoorden

boerie87
Gewaardeerd verkenner

nieuw smartphone + abbo

OPGELOST

Ik had enkele vragen:

1) Waar kan ik zien wanneer mijn huidig contract afloopt? Volgens mij zal dit in augustus zijn.

2) Als het in augustus afloopt, vanaf wanneer kan ik dan een ander abbo + smartphone nemen? 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  nee het is helaas niet meer mogelijk om bij je oude abonnement te blijven en daar een toestel bij te nemen. Elke verandering die je nu doet zal gekoppeld worden aan je nieuwe abonnement. 

Dat ze duurder geworden zijn ja dat kan maar denk dat het een beetje in jou beleving duurder is geworden. Ik maak vele vergelijkingen en bij Orange ben je nog altijd goedkoper uit. Als je vergelijkingen maakt moet je dat doen over een periode van twee jaar of 1 jaar , zolang jou contract loopt. En daar is waar vele de fout maken , die denken een toestel aan zoveel euro gekocht en ben goedkoop uit terwijl het niet zo is. En als je een toestel erbij neemt ben met de Data Optie van €10 en daar je abonnement bij plus de 9 euro korting als je al Love klant bent of als je nog een tweede abonnement hebt dan ben je het beste uit op dit moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  dat kan of er is een fout met de aflossingstabel want dat had ik ook die fout maar heb dat laten recht zetten. 

Dus klantenzone - inloggen - dan 

patrick2_1-1591450870035.pngpatrick2_2-1591450906184.png

 

Als je dat niet hebt of wel is je periode om en heb je dus niks meer te betalen of het werkt niet zoals ik aan de hand heb gehad. Je kan ook eens zien in de My Orange App of het er daar bij staat , wel de laatste nieuwe versie gebruiken dus update even je App.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 

Ikzelf ben een cord-cutter 😅

Netflix, VTM GO (VTM, Q2, Vitaya & CAZ), VRT NU (EEN, Canvas), Youtube, Twitch
Meer heb ik persoonlijk niet nodig, ik bekijk alles wanneer het mij past. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  hier wordt altijd het nieuws terug gekeken en soms wat films . Maar goed ben wel aan het denken alles terug Orange te maken ook omdat nu die nieuwe snelheid ingetreden is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
boerie87
Gewaardeerd verkenner

Beste heren,

 

Bedankt voor alle respons en hulp.

Ik heb toch nog maar eens verlengd dan. Met smartphone bij.

 

Wel 1 vraag nog en 1 bedenking.

Vraag: mijn oud abbo liep tot dit weekend, ga ik nu het oude en nieuwe voor 1 maand moeten betalen?

 

Bedenking:

Er was een mooie promo 3 maand 50% korting op abonnement. Maar enkel voor nieuwe klanten. Spijtig dat er zo eens niets gedaan wordt voor klanten die tellens maar verlengen.

Ben nu al 11 jaar klant. Men zou ook voor die klanten eens zoiets kunnen doen. Al is het maar 1 maand. Of 25%. Het gaat mij om het gedacht.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@boerie87  op je eerste vraag te antwoorden je gaat gewoon je normale nieuwe abonnement betalen dus dat is in orde. 

je tweede vraag te beantwoorden ja je hebt een punt maar toen wij ,en ik tel daarin mee , klant werden kregen wij ook een promotie. En ja die is ook ten einde nu . Maar ik deel wel je standpunt 🙂 

Vergeet niet de oplossing aan te duiden die je het meest geholpen heeft , zo helpen we andere Tribers ook weer verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
boerie87
Gewaardeerd verkenner

1 ding mag ook wel vermeld worden.

De uitstekende hulpdesk en begeleiding van Orange. Heb in al die jaren toch al met 10 tal mensen gesproken en zijn allemaal even behulpzaam en goed opgeleid. Chapeau.

Leden met de meeste pluimen