annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe gsm en nieuw abo

Topic gestart op: 14-07-20 23h24

Antwoorden: 2 antwoorden

Daisy
Aspirant verkenner

nieuwe gsm en nieuw abo

Ik ben reeds jaren klant bij orange en heb 2 nrs onder mijn klantnr, die van mij en van mijn man. Ik heb een contract van 12 euro (met 500 mb) en mijn man een contract van 20 euro (met 5gb).

Nu zijn we beide toe aan een nieuwe gsm (nu samsung galaxy j5 met maar 8gb). Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en mijn oog is momenteel gevallen op de galaxy a41. Deze lijkt mij het best aan te sluiten met de gsm die we nu hebben. We werken graag met onze j5, maar 8gb is echt te weinig (constant opslag vol). Dit toestel kost 280 euro. Indien ik kies voor de optie met smartdata dan betaal ik eenmalig 29 euro + 10 euro x24 maanden, in totaal dus 269 euro. Maar ik kan nergens terugvinden dat ik die 10 euro effectief maar 24 maanden moet betalen. Kan iemand mij bevestigen dat dat wel zo is?

Ik ben ook op zoek naar een nieuw abo voor mij (500 mb en 90 min bellen) wordt te krap, ik moet zo  opletten dat ik niet boven mijn limieten ga. De GO plus van 20 euro is voor mij ook voldoende, maar heb ik goed begrepen dat, indien mijn man en ik beiden overschakelen naar de GO intense, we dit abo krijgen voor 21 euro ipv 30 euro? Heb ik dit goed begrepen?    

Alvast bedankt voor jullie hulp! 

  

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Daisy 

Het antwoord op beide vragen is : ja hoor, dat is correct, ge kunt op beide oren slapen.

Met het oude type smartphone abo moest je opletten, dat moest je na 24 maanden zelf stopzetten of je bleef gewoon extra betalen. Met de smart data bij de GO abo's is dat niet het geval. Dat stopt vanzelf wanneer de 24 maanden voorbij zijn.

En inderdaad, bij twee abo' s heb je die korting zoals jij ze beschreven hebt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste,

De data optie verdwijnt na 24 maanden. Geen zorgen 😉

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen