annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met wifi : Mobiele data verbruik

Topic gestart op: 14-07-20 17h58

Antwoorden: 4 antwoorden

crazyjoelie
Rekruut scout

Problemen met wifi : Mobiele data verbruik

De laatste maanden gebeurt het veel dat de wifi niet werkt en zoals ik van velen hoor is het niet enkel bij mij. Orange daarvoor contacteren is ook niet zo simpel. Op zich heb ik er geen probleem mee maar na 3dagen was mijn mobiele data al opgebruikt. Nu zit ik al aan 10€ extra gewoon omdat de wifi niet werkte. In de winkel waren ze nog vriendelijk maar ik moest 5000 bellen. De persoon aan de lijn wou mij enkel doorverbinden met een technieker. Het is een probleem bij orange en ik wil echt niet meer betalen voor minder internet. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Herihor
Leidende verkenner

Als WiFi niet werkt gaat je telefoon automatisch over op 4G en je merkt dit pas later! Opletten is dus de boodschap en het lijkt me moeilijk Orange voor mobiele data te laten opdraaien terwijl die inderdaad zijn opgebruikt. Toegegeven, WiFi moét werken en daarvoor zou toch een technicus van Orange moeten komen, want je betaalt voor een dienst en die moet werken. Veel geluk!

0 pluimen
Dprieeltje
Aspirant verkenner

Niet fijn. Enige wat ik nog zou doen. Maar waarschijnlijk heb je dit al gedaan. Is eens je toestel volledig uitzetten. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@crazyjoelie 

Heb je dat probleem op één toestel of op meerdere / alle toestellen?

Heb je uw modem/router al eens herstart?

Werkt uw bekabeld internet wel?

Met het antwoord op deze vragen kunnen we u al een stuk beter helpen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Zoë
Ervaren verkenner

Pff vervelend dit! 
ik heb er weinig last van .. maar hoor inderdaad dat vele er problemen mee hebben.. geen idee aan wat dit kan liggen of dat het een probleem bij orange zelf is 🤷🏼‍♀️

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen