Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-20 20h14
Antwoorden: 9 antwoorden
ik schakelde op 27 mei over van telenet naar orange met behoud van mijn gsm nummer.
er werd mij verteld dat dit binnen de 72 uur zou overschakelen maar we zijn ondertussen meer dan een maand verder en is nog steeds niet gebeurd. Na een bezoek aan de winkel werd er mij verteld dat ze niet mogen bellen en enkel een mail kunnen sturen. Dit is ondertussen al 2 weken geleden en is nog steeds niet in orde. ik ga ervan uit dat dit niet normaal is?
Bedankt voor de uitleg!
@jarid een nummer overdracht kan lang duren maar zo lang is wel wat er over. Heb je al de klantendienst eens gebeld en gevraagd waarom de overdracht nog niet gedaan is ? Heb je ook al Telenet gebeld waarom de overdracht niet lukt. Want het probleem hoeft niet bij Orange te zijn maar kan ook bij Telenet liggen.
Heb je al een nieuwe simkaart gehad en is die simkaart geactiveerd want als die niet geactiveerd wordt zal er ook geen overdracht gestart worden.
wegens lange dagen op het werk heb ik nog geen tijd gehad om de klantendienst te bereiken. Ik heb wel een nieuwe simkaart gekregen en na een 2e bezoek aan de winkel werd er mij verteld dat deze effectief geactiveerd was. Het is enkel wachten op het bericht dat mijn nummer is overgezet.
@jarid dat zou ik toch echt eens bellen naar de klantendienst en vragen of er een overdracht opgestart is geweest. Het kan ook zijn dat Telenet je nummer tegenhoud door een opendstaand saldo of wegens opzeg , dan is er geen overdracht mogelijk. Je kan ook via Messenger of Twitter eens sturen en het navragen. Dan sturen ze dat naar de juiste dienst en berichten ze jou als er een oplossing / antwoord is.
oke zal ik doen. Bedankt