annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reset teller verbruik mobiele data

Topic gestart op: 06-07-20 14h12

Antwoorden: 7 antwoorden

stre
Ervaren verkenner

Reset teller verbruik mobiele data

Hallo,

Wanneer wordt het verbruik van het datavolume terug naar 0 gezet? In de app staat de 1ste van de volgende maand, maar als ik naar de facturen kijk dan is dat een andere periode: telkens van de 21ste tot de 22ste van elke maand. Het lijkt me logischer dat de periode van op de factuur als reset moment gebruikt wordt, anders is er toch geen duidelijk overzicht van het verbruik?

Grts

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is zo, @stre In uw geval de 21 of de 22e

Je kunt dat zien als je op de gsm de app My Orange installeert

stre
Ervaren verkenner

De app toont bij elk verbruik: Geldig tot 01/08/2020. Dat is dan niet zeer duidelijk. Of moet ik elders kijken in de app?

Gregory
Wijze
Wijze

Al ik op verbruik klik, zie ik bovenaan rechts: 04 jul. - 03 aug.

Dit is mijn facturatieperiode.  Eenmaal ik op 04 jul zat stond mijn verbruik op nul ( dus max surfvolume beschikbaar) , evenals mijn belminuten

Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  zal voor ieder anders zijn denk ik.

Hier is het: 08 juni tot 07 juli.

Dus morgen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen