annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden surfkaarten

Topic gestart op: 09-10-19 20h50

Antwoorden: 13 antwoorden

Thomasb80
Aspirant verkenner

ontevreden surfkaarten

beste,

ik gebruik 3surfkaarten die zitten in Inrico walkie talkie's maar sinds zondag werken die niet meer 

na moeizaam telefonisch contact met orange hebben ze efkes gewerkt nu weer niet meer iemand een verklaring voor 

Labels (2)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thomasb80 

Ik meen te verstaan dat je verscheidene sim kaarten hebt. Zijn die allemaal gelijktijdig uitgevallen? Want dan scheelt er waarschijnlijk niks aan de kaarten maar is er een probleem bij de provider.

Zijn ze allemaal gelinkt aan hetzelfde basis abo? Toch niet boven de datalimiet gegaan?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thomasb80 

Nog één vraagje: ik weet dat Zello niet echt veel data verbruikt, dat is redelijk zuinig. Gebruik je daarom het basisabonnement wel veel? (En dus niet voor te bellen, wel voor data gebruik ander dan Zello)

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Thomasb80
Aspirant verkenner

ik werk met 1 abonement (mijn zakelijk nummer)
en daar 3 surfkaarjes die in de inrico t199 zit en in de inrico 7 

heb nog niet over mijn limiet geweest 

ik werk niet met zello ( is mijn niet gelukt dat te instaleren)  

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thomasb80 

Staat dat niet standaard op de Inrico's voorgeïnstalleerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thomasb80 

En zijn die toestellen tegelijkertijd uitgevallen? Want dan ligt het aan de sim OF aan de toepassing die jij gebruikt. Heb je een of andere limiet in uw abonnement (van die toepassing, niet van uw basisfoon)? Heb je dat al eens nagekeken?

Gebruik je die toepassing ook op uw basisfoon? Zo ja, werkt die daar dan nog wel of ook niet meer?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen