Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-10-19 20h50
Antwoorden: 13 antwoorden
beste,
ik gebruik 3surfkaarten die zitten in Inrico walkie talkie's maar sinds zondag werken die niet meer
na moeizaam telefonisch contact met orange hebben ze efkes gewerkt nu weer niet meer iemand een verklaring voor
Ik meen te verstaan dat je verscheidene sim kaarten hebt. Zijn die allemaal gelijktijdig uitgevallen? Want dan scheelt er waarschijnlijk niks aan de kaarten maar is er een probleem bij de provider.
Zijn ze allemaal gelinkt aan hetzelfde basis abo? Toch niet boven de datalimiet gegaan?
Nog één vraagje: ik weet dat Zello niet echt veel data verbruikt, dat is redelijk zuinig. Gebruik je daarom het basisabonnement wel veel? (En dus niet voor te bellen, wel voor data gebruik ander dan Zello)
ik werk met 1 abonement (mijn zakelijk nummer)
en daar 3 surfkaarjes die in de inrico t199 zit en in de inrico 7
heb nog niet over mijn limiet geweest
ik werk niet met zello ( is mijn niet gelukt dat te instaleren)
Staat dat niet standaard op de Inrico's voorgeïnstalleerd?
En zijn die toestellen tegelijkertijd uitgevallen? Want dan ligt het aan de sim OF aan de toepassing die jij gebruikt. Heb je een of andere limiet in uw abonnement (van die toepassing, niet van uw basisfoon)? Heb je dat al eens nagekeken?
Gebruik je die toepassing ook op uw basisfoon? Zo ja, werkt die daar dan nog wel of ook niet meer?