annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

prijsverhoging 2024

Topic gestart op: 23-01-24 15h15

Antwoorden: 4 antwoorden

kristinkimps1
Rekruut scout

prijsverhoging 2024

Volgens mij heb ik geen melding ontvangen dat de tarieven gingen stijgen in 2024. Volgens mij kan ik hierdoor mijn abonnement opzeggen zonder een verbrekingsvergoeding moeten te betalen. Weet iemand hier meer over? 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
vervloetelke
Ervaren verkenner

iedereen zou normaal gezien een mail moeten ontvangen hebben. alsook staat het op de factuur van december vermeld dat er een prijs verhoging ging aankomen.

Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt altijd je abonnement kosteloos opzeggen, @kristinkimps1 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @kristinkimps1 ,

Iedereen heeft een mail ontvangen en het heeft duidelijk op de vorige factuur (december) gestaan. De eerste 2 pagina's van de factuur gingen hierover nog voor je de factuur kon lezen. Ontvang je geen mails van Orange? Dan kun je contact nemen met de klantendienst om na te gaan of je mailadres klopt of online in de klantenzone kun je dit ook nazien. Check ook even je spamfolder (je kan instellen dat deze mails niet meer in spam terecht komen bij je mailprovider).

Sowieso kun je bij een tariefswijziging je abonnement kostenloos opzeggen met uitzondering als je bvb een GSM erbij "gekregen" hebt. Dan betaal je de restwaarde van het toestel indien je het abonnement opzegt voor het verstrijken van de resterende termijn. (einddatum staat ook op je factuur).

Josette
Wijze
Wijze

@kristinkimps1  goedemiddag, er staat veel volgens in je bericht.

Iedereen heeft bericht gekregen via E-mail of een andere weg.

Dan heb je erover heen gekeken.

Het word iets duurder, zoals overal en alles, maar je krijgt ook meer  data.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen