Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-24 15h15
Antwoorden: 4 antwoorden
Volgens mij heb ik geen melding ontvangen dat de tarieven gingen stijgen in 2024. Volgens mij kan ik hierdoor mijn abonnement opzeggen zonder een verbrekingsvergoeding moeten te betalen. Weet iemand hier meer over?
iedereen zou normaal gezien een mail moeten ontvangen hebben. alsook staat het op de factuur van december vermeld dat er een prijs verhoging ging aankomen.
Je kunt altijd je abonnement kosteloos opzeggen, @kristinkimps1
Dag @kristinkimps1 ,
Iedereen heeft een mail ontvangen en het heeft duidelijk op de vorige factuur (december) gestaan. De eerste 2 pagina's van de factuur gingen hierover nog voor je de factuur kon lezen. Ontvang je geen mails van Orange? Dan kun je contact nemen met de klantendienst om na te gaan of je mailadres klopt of online in de klantenzone kun je dit ook nazien. Check ook even je spamfolder (je kan instellen dat deze mails niet meer in spam terecht komen bij je mailprovider).
Sowieso kun je bij een tariefswijziging je abonnement kostenloos opzeggen met uitzondering als je bvb een GSM erbij "gekregen" hebt. Dan betaal je de restwaarde van het toestel indien je het abonnement opzegt voor het verstrijken van de resterende termijn. (einddatum staat ook op je factuur).
@kristinkimps1 goedemiddag, er staat veel volgens in je bericht.
Iedereen heeft bericht gekregen via E-mail of een andere weg.
Dan heb je erover heen gekeken.
Het word iets duurder, zoals overal en alles, maar je krijgt ook meer data.