annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

promo abonnement

Topic gestart op: 17-08-19 19h42

Antwoorden: 7 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

promo abonnement

OPGELOST

Vrijdag naar de shop geweest voor nieuwe smartphone volledig betaald en een afzonderlijk abonnement,toen ik de vraag stelde of ik van de promo's kon genieten was het antwoord NEEN want jij bent al klant bij ons en deze zijn enkel voor nieuwe klanten ook bij online bestellingen.Eerder deze week had ik wel een reactie gekregen op een vorig topic dat je  van  promo's kan genieten zowel online als in de shop.Wat ik tenzeerste betreur is het feit dat eenmaal je klant bent je niet meer meetelt,natuurlijk is dit niet alleen bij orange,spreek uit ervaring ik heb nog zo verschillende abonnementen lopen waar ik al jaren klant ben en nooit kan genieten van speciale voordelen.Spijtig dat je dit alleen maar teweten komt als je online bestelt of in de shop komt.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

Ik heb zelf even gekeken op de website van Orange. Bedoel je de promo van de eerste drie maanden korting op een Koala abo?

Dan moet ik helaas de shop gelijk geven. In de voorwaarden staat helemaal onderaan dat deze promo enkel geldig is voor nieuwe klanten die online bestellen. Zelfs als nieuwe klant, als je ervoor naar de shop gaat ben je gezien ....

Dat vind ik ook niet echt klantvriendelijk .... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Spip71
Aspirant verkenner

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer Orange iemand als ‘nieuwe klant’ beschouwt?

Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Go Light naar Go Plus. Ik moet hiervoor 21 euro/maand betalen.

Dit weekend heb ik mijn vriend, die bij Telenet zat, laten overstappen naar Orange. Hij betaalt levenslsng 16 euro voor exact hetzelfde abonnement.

Omdat ik al sinds 1999 klant ben, moet ik met sndere woorden 5 euro/maand betalen voor precies hetzelfde abonnement.

Er zit voor mij dus niets anders op dan over te stappen naar een andere provider en eventueel op een later moment terug te jeren (als dat al kan, want nergens op de site van Orange is te vinden vanaf wanneer je door hen als een nieuwe klant wordt bedchouwd.

Frustrerend, toch?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  ht is helaas inderdaad zo eenmaal klant en de promo's gaan er aan voorbij. Vind dat elke provider ook de bestaande klanten eens een leuke promotie of actie kan geven. En dan bedoel ik echt geven dus moest er een abonnement zijn waar je nu 50 procent krijgt geeft de bestaande klant ook 3 maanden die korting.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

Over welke promo heb je het? Staat er op de website bij vermeld dat het enkel voor nieuwe klanten is?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

Ik heb zelf even gekeken op de website van Orange. Bedoel je de promo van de eerste drie maanden korting op een Koala abo?

Dan moet ik helaas de shop gelijk geven. In de voorwaarden staat helemaal onderaan dat deze promo enkel geldig is voor nieuwe klanten die online bestellen. Zelfs als nieuwe klant, als je ervoor naar de shop gaat ben je gezien ....

Dat vind ik ook niet echt klantvriendelijk .... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen