annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

promo abonnement

Topic gestart op: 17-08-19 19h42

Antwoorden: 7 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

promo abonnement

OPGELOST

Vrijdag naar de shop geweest voor nieuwe smartphone volledig betaald en een afzonderlijk abonnement,toen ik de vraag stelde of ik van de promo's kon genieten was het antwoord NEEN want jij bent al klant bij ons en deze zijn enkel voor nieuwe klanten ook bij online bestellingen.Eerder deze week had ik wel een reactie gekregen op een vorig topic dat je  van  promo's kan genieten zowel online als in de shop.Wat ik tenzeerste betreur is het feit dat eenmaal je klant bent je niet meer meetelt,natuurlijk is dit niet alleen bij orange,spreek uit ervaring ik heb nog zo verschillende abonnementen lopen waar ik al jaren klant ben en nooit kan genieten van speciale voordelen.Spijtig dat je dit alleen maar teweten komt als je online bestelt of in de shop komt.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

Ik heb zelf even gekeken op de website van Orange. Bedoel je de promo van de eerste drie maanden korting op een Koala abo?

Dan moet ik helaas de shop gelijk geven. In de voorwaarden staat helemaal onderaan dat deze promo enkel geldig is voor nieuwe klanten die online bestellen. Zelfs als nieuwe klant, als je ervoor naar de shop gaat ben je gezien ....

Dat vind ik ook niet echt klantvriendelijk .... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
ronaldo
Ervaren verkenner

Het gaat inderdaad over dat koala abo.Mijn bericht was infeite ook maar om aan te tonen dat als je eenmaal klant bent gewoon in de kou blijft staan,maar zoals ik reeds eerder heb vermeld is dit niet alleen bij orange zo.Waar is de klantvriendelijkheid??????????

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @ronaldo 

Totem voelt je teleurstelling tot in de tipi.
Orange Thank You programma beloont zijn trouwe klanten: https://oran.ge/2SC1YaW
Cadeaus in overvloed. 

Je mag ook altijd ons webcare team hiervoor contacteren. 

Door vragen wordt men wijs.

Totem

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat bij de meeste, indien niet alle,  providers de winst voor de aandeelhouders de eerste prioriteit is ....Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen