Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Heeft iemand een idee hoelang de promotie nog duurt van het mobile large abonnement? 300gb voor 30€
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ook tot wanneer je kan intekenen staat ook in die voorwaarde en dat is tot 01-12-2024 en ik daarom ook de voorwaarden erbij want ik vermoede ook dat het de vraag was tot wanneer je hier gebruik van kan maken.
Geen idee, @jbmk We naderen het einde van het jaar - iedereen streeft dan naar een max aan abonnementen - zal er wel nog een tijdje staan
Als je die online besteld heb je die promotie anders niet en die is dan 12 maanden geldig en daarna betaal je het normale tarief.
Maar je kan deze informatie ook terug vinden op de website....
Ik denk niet dat dit de vraag was, @patrick2 ...
Ik denk eerder dat @jbmk bedoelde: hoelang / tot wanneer kan je deze promo nog krijgen? Het lijkt mij inderdaad evident dat dit niet eeuwig zal aangeboden blijven ...
Opgelet, @jbmk , goed lezen, deze promo is enkel geldig wanneer je online bestelt, dus niet in een shop !!
Ook tot wanneer je kan intekenen staat ook in die voorwaarde en dat is tot 01-12-2024 en ik daarom ook de voorwaarden erbij want ik vermoede ook dat het de vraag was tot wanneer je hier gebruik van kan maken.