annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

raar nummer op de factuur

Topic gestart op: 28-10-20 19h03

Antwoorden: 8 antwoorden

snevelken
Gewaardeerd verkenner

raar nummer op de factuur

OPGELOST

Hallokes,

Vandaag kregen we onze rekening voor de afgelopen periode, en er staat een aanrekening op die we niet kunnen plaatsen. Er zou gebeld zijn naar volgend nummer 321307 gedurende 10 sec en de prijs is 2.41€. Weet iemand welk of van wie dit nummer eigenlijk is, want het is precies geen goedkoop nummer

Groetjes Snevelken

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bert77
Gewaardeerd verkenner

Ik heb iets vergelijkbaar meegemaakt, enkele maanden geleden. Op mijn factuur kosten aangerekend van een gaming dienst waarvan ik nooit gebruik gemaakt had.

Aangezien mijn toestel een zakelijk toestel is wat ik altijd op zak heb ben ik ook zeker dat mijn kinderen dit niet konden gedaan hebben. Niets aan te doen en rekening moeten betalen (gelukkig maar enkele euro's). Wat ik toen wel onmiddellijk heb laten doen, en wat jou misschien ook kan helpen, is dit soort nummers laten blokkeren voor mijn abonnement. Even contact opnemen met de klantendienst en een paar minuten later zou dit in orde moeten zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Bert77
Gewaardeerd verkenner

Ik heb iets vergelijkbaar meegemaakt, enkele maanden geleden. Op mijn factuur kosten aangerekend van een gaming dienst waarvan ik nooit gebruik gemaakt had.

Aangezien mijn toestel een zakelijk toestel is wat ik altijd op zak heb ben ik ook zeker dat mijn kinderen dit niet konden gedaan hebben. Niets aan te doen en rekening moeten betalen (gelukkig maar enkele euro's). Wat ik toen wel onmiddellijk heb laten doen, en wat jou misschien ook kan helpen, is dit soort nummers laten blokkeren voor mijn abonnement. Even contact opnemen met de klantendienst en een paar minuten later zou dit in orde moeten zijn.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@snevelken 

Het nummer 1307 is het Franstalig equivalent van het Nederlandstalig nummer 1207.

De inlichtingendienst dus. En dat is inderdaad betalend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@snevelken  dat is een verkort nummer ergens van maar van wat geen idee. Heb je ook niet ergens een betaal sms naar gestuurd ? of iets aangekocht in de apple store of play store ? Maar is het effectief gebeld of een sms naar gestuurd?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


snevelken
Gewaardeerd verkenner

Bij ons weten is er niet naar dat nummer gebeld, en ook geen aankopen via playstore want er staat geen app op ons toestel om betalingen uit te voeren. Het is raar dat er voor 10 sec 2.41€ wordt aan gerekend, op 10 sec kan je denk ik niet veel zeggen. Het is op het nummer van mijn vrouw en die zal zeker al geen apps instaleren, had het op mijn nummer geweest had het nog gekunt ik durf al eens een app instaleren 

Alvast bedankt om mee te denken of er het probleem

snevelken

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen