annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veranderen van tariefplan...

Topic gestart op: 29-11-19 12h44

Antwoorden: 9 antwoorden

Carolinetje
Gewaardeerd verkenner

veranderen van tariefplan...

Hallo,

 

ik ben 3 tal maand geleden overgestapt van Telenet naar Orange en heb toen gekozen voor Arend omdat die in promotie was. Ik wil nu mijn tariefplan aanpassen en online stellen ze Koala voor (+ 0,18euro) of Dolfijn (-4,82euro). Terwijl het prijsverschil duidelijk hoger ligt van het abonnement: Arend 40euro, Koala 20euro en Doflijn 15euro. Ik heb gebeld naar 5000 en daar kreeg ik te horen dat de verkoper het beter wist dan ik en dat die zogezegde besparing of extra kosten niet kloppen. En dan kwam de vraag : "welk abonnement kies je dan ?" 

Iemand die er meer kennis van heeft en me k

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

 

ik ben 3 tal maand geleden overgestapt van Telenet naar Orange en heb toen gekozen voor Arend omdat die in promotie was. Ik wil nu mijn tariefplan aanpassen en online stellen ze Koala voor (+ 0,18euro) of Dolfijn (-4,82euro). Terwijl het prijsverschil duidelijk hoger ligt van het abonnement: Arend 40euro, Koala 20euro en Doflijn 15euro. Ik heb gebeld naar 5000 en daar kreeg ik te horen dat de verkoper het beter wist dan ik en dat die zogezegde besparing of extra kosten niet kloppen. En dan kwam de vraag : "welk abonnement kies je dan ?" 

Iemand die er meer kennis van heeft en me k

Ugh @Carolinetje,

De online berekening gebeurt op basis van je drie laatste facturen. Het systeem bekijkt je verbruik dat zowel in je bundel zit als daarbuiten. Nadien geeft het je een simulatie van hetgeen je zou betalen met een bepaald tarief.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Carolinetje 

Je kan dat heel eenvoudig zelf bekijken: kijk niet naar de prijs maar neem uw laatste (minimum 3) facturen er eens bij. Bekijk daarop hoeveel je gemiddeld maandelijks verbruikt aan data (GB), bellen (minuten) en smsjes (aantal)

Met die cijfers ga je dan naar de website van Orange en kijk je welk abo het beste overeenkomt met uw normaal verbruik.

En blijkt dat je toch een verkeerde keuze gemaakt hebt, geen nood, je kan dat elke maand aanpassen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tt1
Ervaren scout

Ik heb kolibrie en betaal 15 euro de maand. Ik heb 1u30 bellen, onbeperkt smse, 1gb.

Ik ben hier heel tevreden van

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Carolinetje  als u de Arend heeft gekozen zonder toestel en u betaald 40 euro en wil een overstap doen naar koala bespaart u 20 euro per maand. Moest u naar een dolfijn gaan bespaart u 25 euro per maand. Als u een love pakket heeft met alles erin dan kan zijn er nog tarief plannen met een cheetah. Dan heeft u dubbele data tot 30 GB per maand te gebruiken op de gsm. Maar de besparing die u heeft met dolfijn aan -4,82 euro is ook een beetje te verwaarlozen , mijn mening. Wat belangrijk is is dat u voor u zelf bepaald wat u nodig heeft en gaat gebruiken. En als dat een besparing opleverd is dat altijd mooi meegenomen maar als u ietsje meer er voor gaat bij betalen is dat zo maar u heeft dan wel een pakket wat het beste bij u past. U kan zeggen hou de Arend en uiteindelijk verbruikt u van dat internet 1 GB per maand en 10 belminuten ja dan bent u er niks mee . Dan gaat u naar Dolfijn en heeft u de besparing. Dus advies die ik kan geven ondanks wat een verkoper zegt kijk naar wat u nodig vind en gaat gebruiken. U bent nu drie maanden klant u kent uw verbruik en daar zou ik een overweging in maken. Weet waar ik over spreek want heb al meerdere paketten op maat aanbevolen voor klanten omdat het een onderdeel was van mijn job.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen