annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cheetah met smartphone

Topic gestart op: 25-01-20 13h30

Antwoorden: 7 antwoorden

Hassi
Gewaardeerd verkenner

Cheetah met smartphone

OPGELOST

Cheetah met gsm hebben en daarboven nog een extra gsm erbij kunnen nemen. Ons klinkt dit niet logisch. Kunnen jullie duidelijkheid geven?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi  het ligt er aan hoe het bedoeld. Moest u twee nummers op uw naam hebben staan die ook nog eens samen op dezelfde factuur staan kan u aan het tweede nummer ook een gsm koppelen.

Heeft u maar 1 nummer en u heeft daar ook al een gsm aan gekoppeld dan is het niet mogelijk daar nog een gsm bij aan te koppelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi  het ligt er aan hoe het bedoeld. Moest u twee nummers op uw naam hebben staan die ook nog eens samen op dezelfde factuur staan kan u aan het tweede nummer ook een gsm koppelen.

Heeft u maar 1 nummer en u heeft daar ook al een gsm aan gekoppeld dan is het niet mogelijk daar nog een gsm bij aan te koppelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hassi
Gewaardeerd verkenner

En als er geen gsm op uw nummer geregistreerd staat dan kan je kosteloos een gsm erop laten zetten?

 

De situatie zit als volgt. Persoon X heeft een cheetah abonnement maar gsm inbegrepen. Nu beweerd deze dat er kosteloos een gsm aan gekoppeld kan worden. Zonder meerkost dus.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hassi  een gsm koppelen aan uw abonnement is altijd een meerkost. U dient dat toestel wel te betalen het zogeheten voorschot. Dus stel u wil een chteeh nemen met daarbij een Samsung S10e , dan komt het op het volgende neer , 129 euro neerleggen bij Orange en de rest betaald u mee af bij uw cheetah abonnement dus maandelijkse kost 45 euro per maand dat is dus abonnement met afbetaling toestel erin.

Moest het zijn dat het toestel gefinanceerd dient te worden via Cetelem wordt de maandelijkse kost gedaan via de bank. Dus het wordt dan cheetah 30 euro per maand , opleg voor de gsm laat ik zeggen 9 euro , en daarbij nog eens 30 euro ( is voorbeeld want weet de kosten niet ) aan de bank te betalen.

Dus voor niks gaat de zon op want de al de rest kost wel geld dus ook een gsm koppelen aan het abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Als ik de tekst zo lees gaat het erom dat persoon X een abo heeft maar geen gsm. Ze spreken er nergens van dat er een nieuwe gsm gekocht moet of gaat worden. Er is enkel sprake van een gsm koppelen aan dat abo.

Op zich vind ik het wel vreemd, zoals ik iets hoger ook al zei, dat iemand een abo kan hebben zonder een gsm te hebben, maar goed, als het zo is, dan ga ik dat niet tegenspreken hé.

Daarom de vraag aan @Hassi : kun je de situatie eens klaar en duidelijk en in detail beschrijven aub? Want nu is er onduidelijkheid en twijfel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen