annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik internet

Topic gestart op: 13-07-20 13h03

Antwoorden: 3 antwoorden

koendedecker
Gewaardeerd verkenner

verbruik internet

OPGELOST

Weet iemand hoe je het maandelijks verbruik van het vast internet kan nagaan?

Ik zou willen weten hoeveel ik per maand gebruik, maar vind dit nergens terug. 

 

Ter verduidelijking,

Het gaat over het vast internet. Niet via de 4G.

Labels (3)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@koendedecker  je kan inloggen op je klantenzone en daar het verbruik van je vast internet zien als ook van de gsm dus totaal van alles wat je hebt. Moest je daar geen verbruik in zien ,een Tele meter dus ,dan kan je het beste via Messenger een bericht sturen en dat laten nakijken. Weet niet hoe lang je al klant bent want als je net klant bent dan dien je beste even te wachten voor je bericht stuurt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gregory
Wijze
Wijze

Bovenaan rechts is normaal het gsm nr geselecteerd. Als je dat verandert in Internet zul je ook het verbruik zien.

 

Als je in de tijd terug wil gaan zul je naar je facturen moeten kijken @koendedecker 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@koendedecker  je kan inloggen op je klantenzone en daar het verbruik van je vast internet zien als ook van de gsm dus totaal van alles wat je hebt. Moest je daar geen verbruik in zien ,een Tele meter dus ,dan kan je het beste via Messenger een bericht sturen en dat laten nakijken. Weet niet hoe lang je al klant bent want als je net klant bent dan dien je beste even te wachten voor je bericht stuurt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


koendedecker
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je reactie!

Ik zal dan een bericht sturen via fb messenger. Ik zie daar nl enkel gsm verbruik terug.

Gregory
Wijze
Wijze

Bovenaan rechts is normaal het gsm nr geselecteerd. Als je dat verandert in Internet zul je ook het verbruik zien.

 

Als je in de tijd terug wil gaan zul je naar je facturen moeten kijken @koendedecker 

 

Leden met de meeste pluimen