annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verhuis, ontkoppeling accounts

Topic gestart op: 23-11-20 13h15

Antwoorden: 1 antwoord

waxje
Ervaren verkenner

verhuis, ontkoppeling accounts

Door een verhuis is mijn internet en tv abonnement voorlopig opgezegd. De bedoeling is om in de toekomst met een Flybox te werken.

Nu zie ik dat mijn prepay telefoon en mijn vaste gsm nummer, beiden met hetzelfde accountnummer, niet meer goed toegankelijk zijn.

Mijn prepay kaart staat op mijn nieuwe adres en is toegankelijk via mijn emailadres op de pc.

Mijn vaste GSM is enkel toegankelijk via de APP. Ik heb ook geen keuzemenu. Het adres in de app klopt echter niet. 

Verder kan ik via mijn prepaykaart waar ik 30 dagen 5 GB data actief heb en ook herladen heb, niks meer doen. 

Ik zou graag toegang hebben tot beide accounts zonder langs te moeten gaan of te bellen naar orange. Op dit moment heb ik daar geen tijd voor. Is er een manier om dit te corrigeren?

Labels (4)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@waxje  er gaat geen andere manier zijn dan om te bellen of een bericht via het Webcare team te sturen. Voor het webcare team te contacteren heb je Facebook nodig met een account en dan kan je ze bereiken via Messenger of als je een Twitter account hebt kan je dat gebruiken.

Je account dient namelijk 'opgeveegd' te worden in het systeem en dus technisch gezien zal alles ontkoppeld worden van je bestaande account zodat je opnieuw je email adres kan linken aan je producten. Een andere manier is er niet en langs gaan in een shop heeft hier geen zin want die kunnen dat niet. Het is iets technisch wat bij de technische dienst dient te gebeuren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen