annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verwarring tarief tempo-easy

Topic gestart op: 03-04-20 11h48

Antwoorden: 12 antwoorden

miadevos
Aspirant verkenner

verwarring tarief tempo-easy

OPGELOST

Op https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/tempo-easy
staat dat Tempo Easy-kaart voor 15Euro 150 min of 150 sms of 150 MB geeft.
Maar ik heb net herladen voor 15Euro voor mijn nummer **bleep**7 en
blijkbaar slechts 100 minuten. Klopt dat wel ? Op
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen staat
overigens ook

Tempo Easy
15Euro 100 minuten

Dat lijkt me wel raar.

Krijg ik nu 150 of 100 minuten voor 15 Euro ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @miadevos ,

Met Tempo easy verbruik je de €15 euro aan:
€0.10/min
€0.10/sms
€0.10/mb

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Stevespirlet 

Dan kan je eventueel een Facebook account aanmaken en dan via Messenger naar orange sturen. je kan je account ook weer direct deactiveren op die manier hoef je dan geen gebruik te maken van Facebook. je Messenger kan je ook na deactivatie blijven gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

Beste @Tom 

Hoe kan een Easy klant gebruik maken van die €0.10/mb?

Ik ben zelf al maanden aan het wachten op deze optie, maar op de 5000 kan/wil men mij niet verder helpen.

Na het vervallen van mijn bundel, moet ik opnieuw een optie kiezen voor verder te surfen (foto). Echter bij de keuze "ik wil verder surfen per mb", wat die €0.10/mb zou betekenen, beantwoordt mijn profiel niet aan de pagina die ik zoek.

 

Groeten,

Alexander

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste @Tom 

Hoe kan een Easy klant gebruik maken van die €0.10/mb?

Ik ben zelf al maanden aan het wachten op deze optie, maar op de 5000 kan/wil men mij niet verder helpen.

Na het vervallen van mijn bundel, moet ik opnieuw een optie kiezen voor verder te surfen (foto). Echter bij de keuze "ik wil verder surfen per mb", wat die €0.10/mb zou betekenen, beantwoordt mijn profiel niet aan de pagina die ik zoek.

 

Groeten,

Alexander

Ugh @Alexanderth,

Stuur sowieso een bericht naar het webcare tribe ! Ze kunnen je optie "surf met belkrediet" activeren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen