Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende sjamaan

weer gave Orange app en klantenzone

Heb al vaker gemerkt dat er ergens een probleem is met het platform met de My Orange app en de klantenzone. Dat wil zeggen dat het soms niet mogelijk is of moeilijk mogelijk is of het verbruik te zien en of andere dingen te doen, melding dat de service even niet beschikbaar is. Weet niet of het komt door updates die aan de orange kant gebeuren en verbeteringen die er gebeuren maar weet dat het niet heel fijn is. Dit is zeker niet aan mijn gsm of pc want merk dit regelmatig en even erna werkt het weer. De vraag is eigenlijk simpel kan er op voorhand eventueel een melding gedaan worden dat er verbeterings werken gaan gebeuren aan de app als de klantenzone? 

En wanneer is het mogelijk om via de My Orange app om daar ook eventuele taief plannen aan te passen ? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
Highlighted
Ervaren genezer

Aan onze kant, zien we dat klantenzone (via pc), het algemene verbruik met de abo + gsmnummers, sinds 3 weken is verdwenen. Dit na de loskoppeling van Abo Koala naar Tempo ...

Verschillende malen heb ik dit aan de klantendienst gemeld en is het probleem nog ALTIJD hetzelfde. 

Via de klantenzone via gsm en MyOrange, is er geen probleem. We hebben hier besloten om er geen tijd meer in te steken in de klantendienst van Orange. Eén +punt, het internet werkt perfect en dat is wat voor ons telt.

Elke voordeel heeft z'n nadeel en elk nadeel z'n voordeel.

Highlighted
Leidende sjamaan

Ik heb zelf een Koala abo en dat werkt perfect, die klantenzone op de PC.

Ik heb echter ook een prepaid kaartje dat ik amper gebruik. Ik zal eens proberen of ik daar ook een klantenzone mee kan maken en daar dan eens op kijken wat er allemaal staat.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

Ik heb dus zonet een account in de klantenzone aangemaakt voor mijn prepaid kaartje.

Het blijkt een Tempo Friends te zijn. Ik wist dat niet, want ik heb dat kaartje ooit van mijn broer gekregen die het niet meer gebruikte.

In ieder geval, de klantenzone werkt en ik krijg alle info te zien. Verbruik, herlaadgeschiedenis, resterend saldo, allemaal geen probleem ...

Ik kan uw probleem dus niet reproduceren ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik heb tijdje weg geweest , ik heb maand of 4 bij de concurrent geweest (Prox) met mijn nummer , Nu ik kan je zeggen , ik miste Orange en de diensten redelijk snel. Ik kon mijn tariefplan aanpassen via de app en alles ook doen via de app maar toch miste ik het Orange gevoel. Ik heb dan ook besloten mijn nummer terug te zetten naar Orange en wat ik allemaal had toen, Ik ga ook nooit nog veranderen! ( zijn wel nog paar probleempjes ivm men oud klantennummer en men nieuw klantennummer, ik zie men oude gegevens ook nog in klantenzone terwijl ik eigenlijk terug vanaf nieuw zou moeten beginnen ) maar ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik terug ben :).

Wat de app betreft , ik ben zeker dat dit allemaal zal komen in de toekomst dus gewoon geduld hebben.

Groetjes,

KJ

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous 

Allé, welkom terug hé. Je ziet, het groene gras kan soms tegenvallen ... Man Knipoog

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Zoveel is zeker 🙂

Ben blij dat ik terug ben bij Orange. Ik zie gewoon dat alles veel beter werkt , en ook ik luister 8 uur per dag internet radio , ik kan je zeggen bij Orange gaat alles zeer goed 🙂 ( had nooit morgen overstappen die tijd naar Prox , ben nu weer alles kwijt en kan weer vanaf 0 beginnen 😞 helaas ) 

Hopelijk komt alles goed met mijn facturen & domiciliëring , want ik zie nog altijd men oude klantennummer en men nieuw door elkaar op men klantenzone , is wel lastig , maar ik zal men eerste factuur afwachten en zien ) En men data badge van 100 GB ben ik ook weer kwijt 😞 

Groetjes,

KJ

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous 

Och, die badge is zo weer terugverdiend Man Knipoog

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Heb al 3 badges terug!

Helaas de data badge zal ik terug moeten bekomen door zelf terug aan die 100GB te komen ( zal nog even duren helaas )

Facturen & domiciliëring werkt ook terug , zelfs men 1ste factuur dat ik al heb ondertussen zal via domiciliëring gaan dus ben tevreden dat dit allemaal terug werkt zoals vroeger.

Enkel zie ik ook nog altijd in bepaalde delen van mijn klantenzone men oude klantennummer ook nog staan ( mijn profiel ), denk wel dat dit op termijn zal aangepast worden.

 

Groetjes,

KJ

 

Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Hey @Anonymous 

Ik ken wel genoeg manieren om snel die 100GB te verbruiken hoor 😉

Je zal er wel snel genoeg aan komen hoor 🙂  In ieder geval fijn te horen dat je al 3 badges terugverdiend hebt!

Leden met de meeste pluimen