Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 12h23
Antwoorden: 23 antwoorden
Heb al vaker gemerkt dat er ergens een probleem is met het platform met de My Orange app en de klantenzone. Dat wil zeggen dat het soms niet mogelijk is of moeilijk mogelijk is of het verbruik te zien en of andere dingen te doen, melding dat de service even niet beschikbaar is. Weet niet of het komt door updates die aan de orange kant gebeuren en verbeteringen die er gebeuren maar weet dat het niet heel fijn is. Dit is zeker niet aan mijn gsm of pc want merk dit regelmatig en even erna werkt het weer. De vraag is eigenlijk simpel kan er op voorhand eventueel een melding gedaan worden dat er verbeterings werken gaan gebeuren aan de app als de klantenzone?
En wanneer is het mogelijk om via de My Orange app om daar ook eventuele taief plannen aan te passen ?
Aan onze kant, zien we dat klantenzone (via pc), het algemene verbruik met de abo + gsmnummers, sinds 3 weken is verdwenen. Dit na de loskoppeling van Abo Koala naar Tempo ...
Verschillende malen heb ik dit aan de klantendienst gemeld en is het probleem nog ALTIJD hetzelfde.
Via de klantenzone via gsm en MyOrange, is er geen probleem. We hebben hier besloten om er geen tijd meer in te steken in de klantendienst van Orange. Eén +punt, het internet werkt perfect en dat is wat voor ons telt.
Elke voordeel heeft z'n nadeel en elk nadeel z'n voordeel.
Ik heb zelf een Koala abo en dat werkt perfect, die klantenzone op de PC.
Ik heb echter ook een prepaid kaartje dat ik amper gebruik. Ik zal eens proberen of ik daar ook een klantenzone mee kan maken en daar dan eens op kijken wat er allemaal staat.
Ik heb dus zonet een account in de klantenzone aangemaakt voor mijn prepaid kaartje.
Het blijkt een Tempo Friends te zijn. Ik wist dat niet, want ik heb dat kaartje ooit van mijn broer gekregen die het niet meer gebruikte.
In ieder geval, de klantenzone werkt en ik krijg alle info te zien. Verbruik, herlaadgeschiedenis, resterend saldo, allemaal geen probleem ...
Ik kan uw probleem dus niet reproduceren ...
Hallo,
Ik heb tijdje weg geweest , ik heb maand of 4 bij de concurrent geweest (Prox) met mijn nummer , Nu ik kan je zeggen , ik miste Orange en de diensten redelijk snel. Ik kon mijn tariefplan aanpassen via de app en alles ook doen via de app maar toch miste ik het Orange gevoel. Ik heb dan ook besloten mijn nummer terug te zetten naar Orange en wat ik allemaal had toen, Ik ga ook nooit nog veranderen! ( zijn wel nog paar probleempjes ivm men oud klantennummer en men nieuw klantennummer, ik zie men oude gegevens ook nog in klantenzone terwijl ik eigenlijk terug vanaf nieuw zou moeten beginnen ) maar ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik terug ben :).
Wat de app betreft , ik ben zeker dat dit allemaal zal komen in de toekomst dus gewoon geduld hebben.
Groetjes,
KJ