Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-19 12h23
Antwoorden: 23 antwoorden
Heb al vaker gemerkt dat er ergens een probleem is met het platform met de My Orange app en de klantenzone. Dat wil zeggen dat het soms niet mogelijk is of moeilijk mogelijk is of het verbruik te zien en of andere dingen te doen, melding dat de service even niet beschikbaar is. Weet niet of het komt door updates die aan de orange kant gebeuren en verbeteringen die er gebeuren maar weet dat het niet heel fijn is. Dit is zeker niet aan mijn gsm of pc want merk dit regelmatig en even erna werkt het weer. De vraag is eigenlijk simpel kan er op voorhand eventueel een melding gedaan worden dat er verbeterings werken gaan gebeuren aan de app als de klantenzone?
En wanneer is het mogelijk om via de My Orange app om daar ook eventuele taief plannen aan te passen ?
Hallo,
Heb al 3 badges terug!
Helaas de data badge zal ik terug moeten bekomen door zelf terug aan die 100GB te komen ( zal nog even duren helaas )
Facturen & domiciliëring werkt ook terug , zelfs men 1ste factuur dat ik al heb ondertussen zal via domiciliëring gaan dus ben tevreden dat dit allemaal terug werkt zoals vroeger.
Enkel zie ik ook nog altijd in bepaalde delen van mijn klantenzone men oude klantennummer ook nog staan ( mijn profiel ), denk wel dat dit op termijn zal aangepast worden.
Groetjes,
KJ
Hey @Anonymous
Ik ken wel genoeg manieren om snel die 100GB te verbruiken hoor 😉
Je zal er wel snel genoeg aan komen hoor 🙂 In ieder geval fijn te horen dat je al 3 badges terugverdiend hebt!
Ja man goed zo