annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

I payed for 150GB why only 13GB now?

Discussion créée le: 07-04-20 10h22

Réponses: 12 réponses

Faylim
Pisteur confirmé

I payed for 150GB why only 13GB now?

Hi all, 

I have the flybox.

It's extremely slow.

It should have 150GB but I only seem to get 13GB! 

Has anyone else had this problem? 

I've phone called orange (no answer after 30 mins) 

I've emailed orange (no response to any email address I found). 

Overall it's very frustrating as this has been going on for week now. 

Anyone able to help? 

Faylim

 

Étiquettes (4)
12 RÉPONSES 12
bulrog
Sage
Sage

Contact 5000.  It's the only way.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Faylim
Pisteur confirmé

That number is only for customers with orange sim cards, I don't have a sim card so I can't call.

I only have an internet subscription.  

Super frustrating. 

What's worse, the internet with my regular mobile provider (which is just regular 4G) is MUCH faster than the orange internet flybox. I don't understand how the flybox is so bad. 

Feilim

bulrog
Sage
Sage

You can call + 32 2 745 95 00

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 Compliments
Auteurs les plus complimentés