annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nieuwe update decoder?

Topic gestart op: 08-05-18 20h46

Antwoorden: 5 antwoorden

Gino123456
Ervaren verkenner

Wanneer nieuwe update decoder?

OPGELOST

Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0

 

Ugh @Gino123456,

De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!

 

Tribe erop los!

 

Wolvengroet

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0

 

Ugh @Gino123456,

De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!

 

Tribe erop los!

 

Wolvengroet

Totem

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?

Ugh @Schumi_wk,

Hert gebeurt inderdaad s'nachts tussen 2u en 5u als je decoder op standby en verbonden aan het internet is.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
WouterODW
Aspirant verkenner

Aloha,

Er is net een nieuwe firmware update geïnstalleerd (2.3.12.0) maar waar kan ikterugvibden wat er precies nu verandert/verbetert/... is?

groet

Wouter

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen