Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-18 13h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Disndag heeft een technieker langs geweest om de decoder te vervangen. Oude was een slechte serie.
Tot op heden kan ik enkel naar een en canvas kijken, andere zenders zijn gecodeerd. al verschillende keren gebeld, maar telkens als antwoord dat men er mee bezig is. Geef mij dan maar de oude terug deze werkte nog een beetje.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het klopt inderdaad dat het langer dan 15 minuten kan duren maar dagen is inderdaad ook niet normaal. Weet wel dat als ze een dossier opmaken dat ze u binnen 5 werk dagen moeten bellen voor een eventuele oplossing.
Klinkt allemaal erg vervelend maar bel anders eventueel terug en vraag of ze een andere decoder kunnen opsturen. Weet dat het niet fijn klinkt ook al omdat het weekend is u graag tv wil zien en natuurlijk al dagen zonder tv zit maar heb ook anders geen andere oplossing om u verder te helpen. Misschien dat er wel eventueel een technieker kan komen zsm om het op te lossen.
Mikele,
Dit lijkt mij niet echt de plaats om deze vraag te stellen of de opmerking te geven. Angezien wij op de community hier niet veel aan kunnen doen en er geen antwoord op hebben , hier zou ik voor de klantendienst contacteren , waarschijnlijk al gedaan , en daar op hun antwoord wachten.
Ik wacht al van disndag 19/06/18 al verschillende keren gebeld maar geen oplossing. Service 0,0.
Misschien een stom antwoord of dom van mijn kant uit maar heeft u geprobeerd eventueel de decoder eens opnieuw in te stellen . Dus de gehele installatie procedure opnieuw te beginnen?
Probeer enkel vanuit afsttand enkele ondersteuning te bieden.
Ja, al gedaan, krijg altijd dat rood handje en dat ik 15 minuten moet wachten. Technieker zei dat het wel iets langer kon duren... maar toch geen dagen. en als je belt helpen ze je ook niet verder, is voor de technische dienst en ze zullen het doorsturen.