Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-18 22h05
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds dag 1 al problemen, opnames nemen niet op of verdwijnen uit de lijst 95 procent over van de harde schijf. Ook staat er soms een rode bol met een S in, geen idee wat dat wil zeggen.
Iemand advies over de problemen?
Tnx
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik was mijn opnames ook eens kwijt tot ik via de app op de gsm de opnames opvroeg ... en toen stonden ze er weer en heb dit nooit meer voorgehad
Ook ik heb van problemen met digicorder van crashen tot 1 bepaalde serieopname er op het laatste ogenblik steeds uitgooien en dus niet opnemen. Het gaat om het programma the block Australië op play 5, dit programma staat geprogrammeerd als serieopname en toch weigert hij elke dag opnieuw deze opname te doen dan programmeert hij de herhaling maar ook deze neemt hij nooit op. Zeer irritant dat zou de oorzaak kunnen zijn en de oplossing. Jammer genoeg is GoPlay nog niet beschikbaar via smart tv.
Sinds dag 1 al problemen, opnames nemen niet op of verdwijnen uit de lijst 95 procent over van de harde schijf. Ook staat er soms een rode bol met een S in, geen idee wat dat wil zeggen.
Iemand advies over de problemen?
Tnx
Ugh @stefanvb,
Vooraleer je de hulp inschakelt van onze Orange-stamleden, kan je je harde schijf formatteren via de volgende stappen:
📺 Menu > instellingen > technisch > opslagapparaat > formatteren schrijf
Lukt het zo ;-)?
Laat het pluimen regenen
🌵 Totems Groet 🌵
ik was mijn opnames ook eens kwijt tot ik via de app op de gsm de opnames opvroeg ... en toen stonden ze er weer en heb dit nooit meer voorgehad
Met mij was de box caduul deed hier ook rare dingen niet opnemen of driedubbel opnemen
Box vervangen en probleem is opgelost