Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-18 10h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zijn er nog mensen die zelfde probleem hebben om de TV gids te raadplegen waar steeds : GEEN GEGEVENS staat in de programmalijst ?
Zou een update einde van deze maand de oplossing geven??
Volgens 5000 nummer wel
Nog mensen met probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey NBA-FAN,
Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst.
De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen.
Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;
Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.
Groetjes,
Ruben
Na Update nog altijd niet opgelost,meeste zenders deelt geen informatie...Echt een ramp sinds Maanden!!! Hopelijk rap een oplossing,kan toch niet dat ik tv blad moet erbij nemen he om te zien wat speelt op TV...
Bellen en melden op 5000 nummer , heb ik gedaan en na update is bij mij alles ok
gr
Hey NBA-FAN,
Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst.
De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen.
Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;
Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.
Groetjes,
Ruben
Wanneer is die update