annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen gegevens in TV decoder gids

Topic gestart op: 23-01-18 10h38

Antwoorden: 13 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

Geen gegevens in TV decoder gids

OPGELOST

Zijn er nog mensen die zelfde probleem hebben om de TV gids te raadplegen waar steeds : GEEN GEGEVENS staat in de programmalijst ?
Zou een update einde van deze maand de oplossing geven??
Volgens 5000 nummer wel
Nog mensen met probleem?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RubenW
Ervaren verkenner

Hey NBA-FAN,

 

Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst. 

De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen. 

Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;

Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.

 

Groetjes,

 

Ruben

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
TheElektricien
Gewaardeerd verkenner

Na Update nog altijd niet opgelost,meeste zenders deelt geen informatie...Echt een ramp sinds Maanden!!! Hopelijk rap een oplossing,kan toch niet dat ik tv blad moet erbij nemen he om te zien wat speelt op TV...

0 pluimen
NBA-FAN
Ervaren verkenner

Bellen en melden op 5000 nummer , heb ik gedaan en na update is bij mij alles ok

gr

RubenW
Ervaren verkenner

Hey NBA-FAN,

 

Deze problematiek is reeds een tijdje gekend bij onze technische dienst. 

De laatste nieuwe update van de decoder gaat dit probleem oplossen. 

Je kan ook al eens nakijken of je decoder goed verbonden is met het internet;

Instellingen > technisch > netwerk > wizard starten. Naargelang je decoder moet verbonden worden met WiFi of ethernet volg je de stappen.

 

Groetjes,

 

Ruben

Johan3
Aspirant verkenner

Wanneer is die update

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen