annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbod gsm + abonnement ... klein aanbod .. toestellen niet in voorraad...

Topic gestart op: 30-07-19 23h24

Antwoorden: 3 antwoorden

brantegem
Aspirant verkenner

Aanbod gsm + abonnement ... klein aanbod .. toestellen niet in voorraad...

OPGELOST

Ik ben al even aant kijken naar een nieuw teost stel me een beetje vragen bij het aanbod van gsm zowel bij de aankoop gsm als in combinatie met een abonnement...  er zijn veel toestellen niet meer in voorraad... komt er een nieuwe reeks aanbiedingen , komen deze toestellen terug binnen  of spelen er andere zaken? 

mvg Peter

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@brantegem  beste eens naar de shop om te zien wat u wil hebben. Ben er achter gekomen dat de website met de voorraad ook niet altijd even actueel is. Wilde ook een nieuwe gsm en op de site stond niet voorradig maar eenmaal in de shop bleken de toestellen wel in voorraad te zijn. Dus ga gewoon eens zien in de shop en dan kunnen ze u dat zeggen of er op voorraad zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
geo2frey-x3
Rekruut scout

beste,

 

ik zou gewoon eens langs een shop gaan en dit eens vragen 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
geo2frey-x3
Rekruut scout

beste,

 

ik zou gewoon eens langs een shop gaan en dit eens vragen 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@brantegem  beste eens naar de shop om te zien wat u wil hebben. Ben er achter gekomen dat de website met de voorraad ook niet altijd even actueel is. Wilde ook een nieuwe gsm en op de site stond niet voorradig maar eenmaal in de shop bleken de toestellen wel in voorraad te zijn. Dus ga gewoon eens zien in de shop en dan kunnen ze u dat zeggen of er op voorraad zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@brantegem 

Dat zijn vragen die ook voor ons onbeantwoord blijven ... Wij zijn hier op het forum ook (bijna) allemaal maar gewone gebruikers/klanten en kunnen dus niet binnenkijken in de interne keuken van Orange.

De enkele Orange medewerkers die hier wel regelematig komen hebben voornamelijk als taak om alles netjes en ordentelijk te houden.

Uw aanspreekpartner voor dit soort vragen is de klantendienst: 5000, twitter of messenger

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen