Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-07-19 23h24
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al even aant kijken naar een nieuw teost stel me een beetje vragen bij het aanbod van gsm zowel bij de aankoop gsm als in combinatie met een abonnement... er zijn veel toestellen niet meer in voorraad... komt er een nieuwe reeks aanbiedingen , komen deze toestellen terug binnen of spelen er andere zaken?
mvg Peter
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@brantegem beste eens naar de shop om te zien wat u wil hebben. Ben er achter gekomen dat de website met de voorraad ook niet altijd even actueel is. Wilde ook een nieuwe gsm en op de site stond niet voorradig maar eenmaal in de shop bleken de toestellen wel in voorraad te zijn. Dus ga gewoon eens zien in de shop en dan kunnen ze u dat zeggen of er op voorraad zijn.
beste,
ik zou gewoon eens langs een shop gaan en dit eens vragen 🙂
beste,
ik zou gewoon eens langs een shop gaan en dit eens vragen 🙂
@brantegem beste eens naar de shop om te zien wat u wil hebben. Ben er achter gekomen dat de website met de voorraad ook niet altijd even actueel is. Wilde ook een nieuwe gsm en op de site stond niet voorradig maar eenmaal in de shop bleken de toestellen wel in voorraad te zijn. Dus ga gewoon eens zien in de shop en dan kunnen ze u dat zeggen of er op voorraad zijn.
Dat zijn vragen die ook voor ons onbeantwoord blijven ... Wij zijn hier op het forum ook (bijna) allemaal maar gewone gebruikers/klanten en kunnen dus niet binnenkijken in de interne keuken van Orange.
De enkele Orange medewerkers die hier wel regelematig komen hebben voornamelijk als taak om alles netjes en ordentelijk te houden.
Uw aanspreekpartner voor dit soort vragen is de klantendienst: 5000, twitter of messenger
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |