Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 08h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al 18 jaar en 9 maanden klant. Wanneer ik een nieuwe iPhone wil kopen in de winkel lukt het de medewerkers plots niet om de +/- 100 euro korting te geven die bij het abonnement hoort. Nochtans maak ik er aanspraak op. Hier heb ik 1 woord voor: SCHANDALIG! Dan maar naar de Fnac gegaan en daar mijn nieuwe iPhone gekocht.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?
groeten,
shop medewerker
Tom
@gaetanhuyghe je hebt misschien nu voor je eigen gemak correct gehandeld maar toch had ik volgehouden dat ze het maar oplosten. Het is wel jou korting waar je recht op hebt en als er een fout zit in de systemen dienen hun dat op te lossen.
Dat zal wel een bug in het system zijn @gaetanhuyghe
En in uw plaats had ik hetzelfde gedaan
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |