annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm kopen met data

Topic gestart op: 13-05-20 17h10

Antwoorden: 26 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm kopen met data

Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen in een orange winkel. Heb uitgerekend dat het het goedkoopste uitkomt als ik data van €10 neem. Ik heb al een love trio abonnememt. Betaal ik er dan gewoon €10 extra bij of moet ik €9 meer betalen (met love trio betaal ik €21 in plaats van €30). En kan ik oude gsm's binnenbrengen?

Labels (1)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Elketje81 

Ik zou het niet beter kunnen omschrijven als @Cdt24801  😉 Die zou zo in de shops aan de slag kunnen 😅.

Momenteel zijn er vrij goede acties met veel smartphones aan €1 met de data optie €10. Wanneer je een oude gsm zou willen inruilen zal de prijs bekeken worden. Let wel op dat indien je een gsm van bijvoorbeeld €100 restwaarde zou binnen brengen dat je een berg accessoires erbij zal moeten nemen ter waarde van €99. Met momenteel nog een actie dat het 2+1 gratis is. 

Voordat je de gsm inruilt zeker een back-up maken van foto's, etc. Deze zal direct in de shop gereset worden.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@TomB zijn gsms van enkele jaren oud dus zoveel zal ik er niet ban krijgen. En welke actie is dat van 2+1? Heb er nog niks van gehoord

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Elketje81 ,

Bij aankoop van 3 accessoires krijgt u het goedkoopste momenteel gratis in de shops.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@TomB hoop dat er accesoires zijn voor huawei p 30 lite new edition...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen