Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 17h10
Antwoorden: 26 antwoorden
Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen in een orange winkel. Heb uitgerekend dat het het goedkoopste uitkomt als ik data van €10 neem. Ik heb al een love trio abonnememt. Betaal ik er dan gewoon €10 extra bij of moet ik €9 meer betalen (met love trio betaal ik €21 in plaats van €30). En kan ik oude gsm's binnenbrengen?
Beste, @Elketje81
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven als @Cdt24801 😉 Die zou zo in de shops aan de slag kunnen 😅.
Momenteel zijn er vrij goede acties met veel smartphones aan €1 met de data optie €10. Wanneer je een oude gsm zou willen inruilen zal de prijs bekeken worden. Let wel op dat indien je een gsm van bijvoorbeeld €100 restwaarde zou binnen brengen dat je een berg accessoires erbij zal moeten nemen ter waarde van €99. Met momenteel nog een actie dat het 2+1 gratis is.
Voordat je de gsm inruilt zeker een back-up maken van foto's, etc. Deze zal direct in de shop gereset worden.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@TomB zijn gsms van enkele jaren oud dus zoveel zal ik er niet ban krijgen. En welke actie is dat van 2+1? Heb er nog niks van gehoord
Beste @Elketje81 ,
Bij aankoop van 3 accessoires krijgt u het goedkoopste momenteel gratis in de shops.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@TomB hoop dat er accesoires zijn voor huawei p 30 lite new edition...